2016年12月2日星期五

2016東北賞雪之旅

今年慶生選擇到日本東北旅行,
初時沒有預期會見到雪,
但由11月開始東北開始落雪,
氣溫比往年低,賞雪機會大增,
但出發前個多星期發生了福島縣7.4級地震,
仙台周邊還有海嘯出現,令到我心裡有點不安,
於是改了不住仙台,令到我去的其中一個點銀山溫泉,
要多用交通時間,這兩天東北竟然出現大風雪,
希望對我影響不大,
東京又在11月落了初雪,
有BLOG友告之紅葉已有不少落下,
還有自己已病了三個星期,咳到CC吓,
總之旅程未出發已有好多事不順暢,
唯有以平常心吧,
希望可以樣樣順順利利及平安回來,
10日後見。

19 則留言:

  1. 銀山溫泉如果落雪好值得花少少時間去~祝順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣樣都順利,我好幸福可以見到銀山有雪及無雪兩個景。

      刪除
    2. 樣樣都順利,我好幸運可以見到銀山有雪及無雪兩個景。

      刪除
  2. 咳仲要去落雪ge地方, 真係要小心保重, 食葯多過食飯就唔好la, 祝有一個美麗而愉快的旅程.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食晒啲藥咳重未好番,還有點惡化,只好在日本買成藥,已經有好轉啦,其實不是太凍可接愛,只是上到山形藏王,實在太凍啦又大風,手沒有足夠裝備,凍到彊硬,因我低估咁大風及凍,當時是零下7度,今次有一個好愉快及難忘的旅程。

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝﹗今次有一個好愉快及難忘的旅程。

      刪除
  4. 旅途愉快呀, 一切都順順利利!
    今年日本早左有雪, 真係好難得呢~
    有雪睇我好羨慕呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣樣都順利,我好幸運可以見到銀山有雪及無雪兩個景。

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝關心﹗今次有一個好愉快及難忘的旅程。

      刪除
  6. 又可以去日本太開心啦,祝你旅途愉快,有個難忘旅程~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次有一個好愉快及難忘的旅程呀﹗


      刪除
  7. 祝旅途順利、愉快! 身體健康!^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食晒啲藥咳重未好番,還有點惡化,只好在日本買成藥,已經有好轉啦,其實不是太凍可接愛,只是上到山形藏王,實在太凍啦又大風,手沒有足夠裝備,凍到彊硬,因我低估咁大風及凍,當時是零下7度,今次有一個好愉快及難忘的旅程。

      刪除
  8. 旅途愉快!玩開心啲
    生日快樂,身體健康!,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝祝福﹗今次有一個好愉快及難忘的旅程。

      刪除