2016年12月29日星期四

2016東北賞雪紅葉之旅 - Day 1-1 羽田到著、東京車站、青森

2016年12月2,3日

好想去睇雪,剛好時間夾到,就出發囉,
今次肥芝芝可以一齊去旅行啦,又是零晨機,
坐香港快運,好準時起飛,真是對這個時間又愛又限,
愛是多了時間去玩,限是在機上瞓吾到>_<
四個小時左右就到羽田,羽田機場過關好快,
相對成田機場差不多個個都要搜行李,
羽田只是間中揪查,好快就坐單軌車到濱松町,
再轉山手線東京車站,因時間尚早,
就到東京車站影影相,有好多銀杏已轉了黃色好靚,
因今天是星期六,驚好多人坐新幹線,
就快快回車站等JR綠色窗口換JR EAST PASS,
真係好多人換PASS,多數都是台灣及外國人多,
好快就換好今天所需的車票,
原安排的8:20分的班次全車已滿,
只好坐後一班8:40分開出,
買好便當就等上車,
青森我來啦。


吾好偏心,兩位芝芝都要打個咭先


 肥芝芝第一次去旅行,著靚啲去旅行,出發囉
要同兩位芝芝一齊影相真是有點手忙腳亂
機場有清楚指示牌坐單軌車
東京車站外有好多工程
晨曦的藍天特別美

東京車站內好有特式的建築
好多銀杏好美,點之幾天後回來,銀杏葉已全落下


車站內有好多伴禮手信
坐新幹線當然要吃便當啦
車程3小時11分就到新青森駅,青森到了12月有雪燈祭,
天氣預報前幾天有大風雪,
我去到時天朗氣清一點雪都沒有
好多蘋果產品

再接奧羽本線到青森駅,可能是星期六,有好多人坐車,上次秋天來無乜人

青森駅
天氣好好有藍天,仍有時間就到A-FACTORY逛逛,買買蘋果食品










好好味的栗子雪糕




15 則留言:

  1. 我以爲淨係我至會喺飛機瞓唔到 -_- 因為環顧四週個個都瞓晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾可以一教瞓到醒,醒吓瞓吓好辛苦,我發覺香港快運啲機特別嘈。

      刪除
  2. 9月份見到的未熟蘋果,而家長大了,我的靈魂重遊青森市,重看青森蘋果...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗等你重溫多次青森旅程,我有去秋田,到時你又要重溫啦。

      刪除
  3. 我都係飛機訓唔到
    d 雪燈籠好得意,夜晚有冇影?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾可以一教瞓到醒,醒吓瞓吓好辛苦,我無影雪燈,因是路過,我下一站是淺蟲溫泉。

      刪除
  4. 凌晨機真係好難訓,又開心又訓唔著
    好多蘋果呀,好想個個都試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓吾到真是辛苦呀,個個都試吓,有架,我上次幫親間小店,個婆婆真係切開比我試食,我試左兩款才買。

      刪除
  5. 好想去東北睇紅葉同雪丫,好羨慕

    回覆刪除
  6. 我係飛機度會訓到但會訓得好差...訓左等於無訓果D~
    我明白兩位芝芝一齊影相係會亂D, 因為我對仔都係咁...
    而家我會每日帶一隻仔出街...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我會每日帶一隻仔出街 <--我意思係旅行時

      刪除
    2. 哈哈﹗原來大家都是同道人^_^

      刪除
  7. 估唔到相隔ㄧ年你又到訪東北,東北的確有令人ㄧ去再去的衝動,你個行程又可以俾我參考了,因為我正心思思想下年12月初去,又怕太早冇雪
    肥芝芝件冷衫同頸巾好靚呀,你自己整㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次專程去賞雪,頭時個幾日真是一點雪都沒有,之後天氣轉差又下雨,終於給我在銀山溫泉見到下雪,你知啦銀山溫泉有雪靚好多,我吾識造,套衫是買現成的。

      刪除