2016年12月13日星期二

2016東北賞雪紅葉之旅- 我回來啦

一連九天的慶生賞雪之旅已順利完成,
想見的都可以見到,晴天、下雨、
雲務似仙境的秋田內陸線,逛風大雪的銀山溫泉,
落了一晚雪由無雪變成厚雪,
可以見到最美的銀山溫泉雪景,已經非常之開心,
山形藏王樹冰仍是初形成,
可以在晴天下見到一大片雪景,初雪是軟綿綿的,
加上閒日竟然在山上只有我倆個遊客,真是難得難得,
完成東北賞雪之旅,回到東京近郊的熱海,
又給我見到紅葉見傾的熱海梅園,可以賞紅葉,
最驚喜是在熱海之海濱見到有櫻花盛開,
為這個旅程添上更多色彩,
更為我留下一個非常之美好的回憶。



銀山溫泉雪景




 青森淺蟲溫泉
   弘前公園
  弘前公園銀杏已落下,但地上全是金黃色的銀杏葉,好靚

 仙境一樣的秋田內陸鐵路
                                              仙境一樣的秋田內陸鐵路
其中一段有雪 
                                                       其中一段有雪 
環湖一圈田澤湖


無雪的銀山溫泉

 逛風大雪的銀山溫泉夜景


 旅館窗外景
 白雪的銀山溫泉


                                                    白雪的銀山溫泉 
                                                白雪的銀山溫泉
                                                                       山形藏王




 地藏山頂駅零下7度,大風又下雪,
氣溫吾止一定更加低,手彊硬及好痛



 熱海梅園紅葉見傾
                                                 熱海梅園紅葉見傾

 櫻花盛開


 神宮外苑前銀杏並木已全部落下
 只有剩下一棵滿開的銀杏
 六本木賞東京鐵塔夜景

吉祥寺井之頭恩賜公園

最後要多謝各位blog友問候。




40 則留言:

  1. 好好好好好靚呀~
    等你油雞~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪景非常之美,油雞要等吓先,我還有15天北海道賞楓之旅未寫^_<

      刪除
  2. 嘩~~~~~全部都超美!
    好開心你見到日本最靚嘅不同面貌😍
    今次幾天呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以見到如此美的景色,非常之開心呢,今次去9天呀﹗

      刪除
  3. 好靚!
    四月我去東北既路線應該同你差不多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀﹗各個地方都好靚,4月去又是另一景像,到時是櫻花盛開,一定更加美。

      刪除
  4. 只見呢幾幅相片,除左嘩嘩嘩嘩嘩嘩,都係繼續嘩嘩嘩嘩嘩嘩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇好幾個地方的景色真是太美啦,我最喜歡有雪個幾張﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 今次旅程真是多樣化,樣樣都有啲,需然每天都只有半天左右有點趕,但見到如此美景,真是好開心。

      刪除
  6. 藏王感覺好棒喔!夢幻~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 藏王雪景真是超美,加上有陽光及藍天,真是超滿足的一天。

      刪除
  7. 銀山溫泉有雪真係靚好多,好有氣氛~~見盡咁多不同景色一定好開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅程真是多樣化,樣樣都有啲,需然每天都只有半天左右有點趕,但見到如此美景,真是好開心,還可以見到銀山溫泉有雪及無雪兩個景,真是開心。

      刪除
  8. 好靚好靚呀!!好開心你都睇到想睇的!!!期待blog~~
    點解咁早有櫻花既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 從沒有想過見到咁多美美的景色,因12月初好多地方未必有雪,山形藏王好多時都是大霧灰矇矇,陽光普照更加少見,我亦好幸運在陽光普照下見到白雪滿山的景色,真是開心又開心,這種櫻花開花時間是11-12月,上年12月我在新宿御苑亦都見過此種櫻花盛開。

      刪除
    2. 下!!我成日以為櫻花係暖既先會開既添~~~~原來有櫻花會11-12月開的~又長知識了~
      係啦~一次過睇哂咁多靚景色真係好好彩呢~~~一定係有生日既加持所以你地咁好運喇~

      刪除
  9. 嘩!~影得好靚呀!~特別雪景影得好細緻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個幾張雪景真是好靚好靚,山形藏王好多時都是大霧灰矇矇,陽光普照更加少見,我亦好幸運在陽光普照下見到白雪滿山的景色,真是開心又開心。

      刪除
  10. 秋﹑冬﹑春天景都見到,旅程好精彩~
    有機會我都想去東北,期待你分享~

    回覆刪除
    回覆
    1. 需然只是玩左九日,但在九日中好似見到好多不同季節的景色,真是滿足,東北真是一個好地方,遊人又少,我絕少見到同胞,反而見到台灣人及香港人比較多,12月不是旅遊旺季,我在秋田內陸鐵路,整個車廂只有3個人,坐覽車上藏王,我可以好似包左覽車一樣,真是爽﹗

      刪除
    2. 聽落好吸引,我對東北冇咩認識,要開始研究下先~
      你都快啲分享啦,等到我流晒口水啦,哈哈~

      刪除
    3. 今次有部份東北地方是第二次去,我上年去東北賞楓亦是大豐收,我會先寫今次9日的旅程,下星期會上載﹗

      刪除
  11. 回覆
    1. 係呀,個個點都好靚,好有驚喜﹗

      刪除
  12. 9日去咗咁多地方犀利呀,天氣仲非常好

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日搬酒店執行李都好煩架,不過九天內比我見到冬天、秋天及春天的景色,真是心滿意足又開心。

      刪除
  13. BONNIE'聖誕快樂~Merry Christmas!

    回覆刪除
    回覆
    1. ANDY,Merry Christmas﹗過一個開心愉快的假期。

      刪除
  14. 雪景好美啊...
    聖誕快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,雪景真的好美,白雪又軟綿綿,祝Betty 聖誕及新年快樂﹗

      刪除
  15. 祝你聖誕快樂~Merry Christmas~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you﹗祝Matthew聖誕及新年快樂﹗

      刪除