2016年11月27日星期日

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 - 新宿御苑 (下) Day 5

2015年12月8日晴天

繼續餘下新宿御苑的相片。




































日式庭園
















14 則留言:

  1. 新宿御苑無咩人GE ?? 我suppose係熱門景點

    回覆刪除
  2. 好靚呀d紅葉!!!!!!!!唔知個地點方唔方便去既呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好容易去,可以坐地鐵或JR都可到達,我住新宿行過去更加近,我都估吾到新宿御苑有咁靚的紅葉,總之睇到已經好開心。

      刪除
  3. 可惜上次行程太短,冇機會去到呢啲景點,下次一定補番數!😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 公園好大一年四季都有花睇,新宿御苑櫻花都好出名,有機要去睇吓啦。

      刪除
  4. 圖15,好靚呀....全個地下都係寶貝,有冇執番一兩執楓葉作為紀念品??

    回覆刪除
    回覆
    1. 地下滿是黃葉都好靚,我今次無執到楓葉作留念﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 早上少人好好行,我好喜歡行公園。

      刪除
  6. 紅葉好靚:)我都想去新宿御苑,想去佢個亭影相@@

    回覆刪除