2016年11月24日星期四

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 - 新宿御苑 (上) Day 5

2015年12月8日晴天
話咁快又來到旅程最後一天,
最近我住新宿賞楓的好地方是新宿御苑,
不用坐車步行十五分鐘就到達,公園面積十分大,
要行完一圈相信我未必有足夠時間,
我今次真是去得合時,因天氣有點反常,
這年日本的秋天比往年遲,
所以我去時可以見到美美的紅楓,金黃的銀杏,
還有櫻花,無睇錯是櫻花,
原來有一種櫻花是每年開兩次,是秋天及春天,
真是各式顏色都有色彩豐富,
為我今次旅程劃上完滿的句號。





先來一個豐富的早餐
酒店樓下的居酒屋橫街及蟹道樂


伊勢丹新宿總店,外貎古舊

                                伊勢丹新宿總店,外貎古舊

                                                沿途經過的街道



未入園已見到一棵高大金黃色的銀杏樹

入園要付門票







入園就見到紅紅黃黃橙橙的楓樹及銀杏
吸引一批龍友
這天只帶小DC,可以同芝芝影多啲相
















有一棵滿開的櫻花



























8 則留言:

  1. 回覆
    1. 芝芝這天影左好多相,芝芝襯紅葉、銀杏都十分完美。

      刪除
  2. 一次滿足晒3個願望...櫻花,銀杏,楓葉...好開心...你條頸必好攰啊~~

    回覆刪除