2016年10月14日星期五

北海道賞楓之旅

籌備數月的北海道賞楓之旅即將開始,
今年北海道天氣氣溫偏高,
及好幾個台風吹襲,好多道路有影響,
預計紅葉見傾遲,但10月初又突然急凍,
真是紅葉未見傾就落葉,
天氣預報下雨及陰天機會偏高,
希望太陽伯伯會出來和我見面啦,
各位15天後再見﹗

有BLOG友問過我,你家裡有幾多隻芝芝,我總共有7隻,不過今次去完日本回來,相信又會再多幾位芝芝新朋友

31 則留言:

  1. 終於見到你的芝芝大家族, 七位未算多, 期待你的芝芝新成員同靚靚紅葉相^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝芝又多了3位朋友仔,變成十全十美芝芝,今次見到都算美美的秋色,已經上載了一篇,請多多捧場﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 吾使羡慕我呀,你11月都出發去日,紅葉美景等緊你呀。

      刪除
  3. 又要出發😂但上年未寫完喎!😆
    祝順風。旅途愉快

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗今次旅程暫出一篇BLOG,之後要繼續寫上年12月的旅程。

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻,旅程好開心,今次帶了部無反相機去,我還未全部識運用部機,所以靚相未必有^_^

      刪除
  5. 旅途愉快😊
    期待妳回來的分享😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來幾天啦,暫出一篇序來分享旅程點滴。

      刪除
  6. 華!!!玩得開心d啦~~~~~~~~
    今年原來再去賞楓~~~~~~~即係就快又有賞楓blog睇喇~~~~
    祝你睇到你想睇的~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩得好開心呢,見到我想見的秋色,又給我遇上札幌初雪,真是好滿足,已出了一篇序來分享我的旅程點滴。

      刪除
  7. 哇真好~~祝你一路好天氣!!太陽公公加持^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 太陽公公今次只出力一半,天氣又越來越凍呢,今次見到的秋色好美,還給我遇到初雪,白色的札幌好美呢﹗

      刪除
  8. 真係一家大細係齊到!`掂呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾止咁少,今次又加多3位芝芝成員﹗

      刪除
  9. 祝旅程愉快,多影靚相回來分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩得好開心,見到美美的秋色,已經上轉了一篇,記得捧場呀^_^

      刪除
  10. 你揀啱時間出發, 十月初道北仍一遍翠綠, 還以為是夏天

    回覆刪除
    回覆
    1. 如經亞寒湖, 應見有毛藻球色芝芝

      刪除
    2. 初時我還以為見不到秋色,初到札幌時秋色真的好少,在近郊如定山溪才見到秋色,點之一場雨後過兩天回札幌已經不同了,秋意漸濃到處都是秋色,還給我遇上札幌初雪,真是大滿足,今次主要玩道央及道南,亞寒湖我冬天時去過,無見到毛藻球芝芝。

      刪除
  11. 回覆
    1. 旅途好開心,見到我想見的秋色,已經上載了一篇分享旅程點滴,記得捧場呀^_^

      刪除
  12. 見北海道開始有雪,希望你可以見到更多不一樣既風景~
    祝你旅途愉快,影多啲靚相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅程真是不一樣,給我遇上札幌初雪,真是估吾到,還有美美的秋色,真是好滿足。

      刪除