2016年10月10日星期一

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 -修善寺虹之鄉滿開的紅楓 Day 2(上)

2015年12月5日晴天
今天還有大半天可以去賞楓,最近我住的旅館是修善寺自然公園及虹之鄉,修善寺自然公園好像是香港的郊野公園一樣,不用收門票,虹之鄉是一個主題公園,內裡有歐洲式建築物及各式花卉,又可賞楓,二選一我選擇到虹之鄉,去虹之鄉的巴士就在我入住旅館的對面極之方便,車程是十分鐘左右,如到修善寺自然公園亦可坐同一架巴士,只是在途中下車,我去虹之鄉是在總站下車,這天天氣十分好,要做足防矖,在網上搜尋到虹之鄉資料如下︰
修善寺虹之鄉是一座融合多國情調的美麗主題公園,位於修善寺溫泉北側,是溫泉勝地伊豆近郊的觀光景點,佔地3萬1千平方公尺的美麗園地依主題分為7個區域,分別是,可以觀賞石南花、花菖蒲、繡球花、水仙、菊花等等四季花朵的(日式傳統庭園),還有名產熱鬧的(伊豆村),彷彿進入中世紀田園風景一般的(英國村)等等,還可以坐蒸氣小火車遊園,我當然最欣賞是園內種了好多好多的楓樹,剛好盛開,陽光照射下全是火紅色,在楓樹下漫步,心情特別興奮。







虹之鄉入口,時間尚早遊人好少
門票成人JPY1200(HK$78)
在門口就有一棵大紅楓,可惜落了好多葉啦

售票處

有好多熊仔,熊仔無處不在



芝芝都有同熊仔合照







火車停泊處
火車站
我選擇行路參觀,走時坐火車,
在伊豆村就有一棵巨大的紅楓歡迎我^_^



陽光照射下楓葉更加火紅及通透



































在虹之鄉可以遠眺富士山






12 則留言:

  1. 紅葉真係好靚呀!太喜歡❤️
    睇相感受到當天天気一定好舒服。今年紅葉時唔知天気會唔會回復呢⋯⋯
    BTW,而家寫緊去年秋天,中間你仲有幾多份遊記排隊中呢?(笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是喜歡紅葉多過櫻花,日本紅葉真是百看不厭^_^無新遊記寫啦,暫時只得上年12月個遊記^_^

      刪除
  2. 感覺好歐風...又有日式紅葉,好正呀~~~
    D紅葉閃閃發光好靚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 虹之鄉真係好大楓樹又多,加上天氣十分好,紅葉更加通透,簡直靚到暈,重可以望到富士山,真是十分滿足﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 陰天及晴天各有不同景色,各有各美﹗

      刪除
  4. 富士山好靚呀!!!!!!!!!你就好啦~~~~
    芝芝同熊仔的合照好靚呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾天旅程都見到富士山,不過最近影到富士山就在虹之鄉,下一篇重有好多芝芝的靚相﹗

      刪除
  5. 紅~紅~紅~楓葉紅了~好美的(紅呀!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀﹗全部都是紅楓,真的好美好美﹗

      刪除