2021年1月10日星期日

紫花風鈴木盛開 - 深水埗公園

 2020年1月8日陰天

每年風鈴木在春天3月盛開,在網上見到甫士一張風鈴木相片,標誌是深水埗公園,我從未聽過有這個公園,原來我以前是經過這裡影木棉,記憶以為是長沙灣,公園位置在深水埗泳池側,公園內好多棵紫花風鈴木,目測有7,8棵開花,其中一棵淺粉紅色開始謝,其餘深粉色就盛開。






花剛盛開,一團團似花球,好靚
花剛盛開,一團團似花球,好靚

淺粉紅色這棵花開始謝













9 則留言:

  1. 回覆
    1. 好似這款紫花風鈴木是冬季開花﹗

      刪除
    2. 原來是這樣,真是大鄉里 :P

      刪除
  2. 雖然陰天,但妳影得好靚,其實啲花都幾靚呀,喺度影好過去大棠,起碼無人群聚集,風險非常之低

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人經過都無影,有啲街坊就用手機影,都有影友到來,兩,三個左右吾使迫,剛開花好多都好靚﹗

      刪除
  3. 原來呢度除左黃花風鈴木,都有粉紅風鈴木,我都剛出左粉紅風鈴木,係美孚影的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次到來吾知有無黃花風鈴木?美孚的粉紅風鈴木好靚呀,多謝分享﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都吾知有深水埗公園架,我是正宗香港島人^_^花剛開好靚又新鮮﹗

      刪除