2019年3月26日星期二

蘋果墩洋蔥

已經咳了兩個多星期,看了多次醫生,
已好到六,七成,仍有點咳,
網上有介紹飲蘋果墩洋蔥治咳,
飲左蘋果墩洋蔥兩次,
咳已經少左好多,看來蘋果墩洋蔥幾有效,
這款蘋果墩洋蔥是適合寒咳飲用,
如熱咳就未必有效,
我適合並不是你又適合,
有病最好睇左醫生先。





材料,洋蔥1個,蘋果1個
蘋果去皮切件,洋蔥切條,墩45鐘後就可飲用





14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已經飲左川貝墩鱷魚肉,但成效不大

      刪除
  2. 有醫生教多食洋蔥都有幫助~

    回覆刪除
  3. 我女咳我都係墩蘋果洋蔥水/洋蔥水,咳得厲害時先至食埋西藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最初睇醫生先,點之睇第一個醫生就比類固醇,食左咳重轉差左,睇第二個醫生就要食抗生素,食了一個療程都好左一半,再飲蘋果洋蔥水就重好啲﹗

      刪除
  4. 材料好簡單,如果有效好過食西藥,坊間有些食療方幾實用,當然要睇個人夾唔夾…

    回覆刪除
    回覆
    1. 如早知此偏方,我會試試先才去睇醫生

      刪除