2019年3月6日星期三

近況

差不多半個月沒有更新網誌,是因為近來心情麻麻,每天都進出醫院探望媽媽,早前媽媽在家撞到有點痛就入急症室睇睇,就在急症室時心臟病發,經醫生診治要即時做通波仔手術,手術是在清醒下完成,手術成功沒有生命危險,而令一問題出現,暈令到媽媽好辛苦,行路亦有點不穏,各方診治下情況亦有進展,暫時不適合回家,因媽媽是獨居,經社處找到暫托院舍,可以暫住42天,之後看情況,如不可以就要找另一院舍長期照顧,今次找到的暫托院舍是在西區,因東區已沒有位,媽媽和我是住在東區,所有覆診都在東區醫院,社處又沒有和我們講清楚跨區交通睇醫生問題,因跨區只可用易達巴士,院舍職員話易達巴好難約等等,褚多微言,需然是暫住但都不要這樣態度呀,現目測照顧媽媽的工作人員有啲都幾好,我才放心,但42日後又如何去向,就要睇媽媽情況才決定,最後要多謝東區醫院急症室的陳醫生,D5心臟深切治療部的護士及工作人員照顧及東華東院E1的護士悉心照顧。

24 則留言:

  1. 伯母保重,羊羊都要顧住自己身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心﹗每次媽媽有事,連帶我都病,今次亦不例外,咳了兩個星期啦﹗

      刪除
  2. 祝你媽媽一天比一天康復,能回家休養當然最好

    你放心明天會更好

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽進展好好,相信可以回家,謝謝關心﹗

      刪除
  3. 保重呀.妳也要照顧好自己的身體

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心﹗每次媽媽有事,連帶我都病,今次亦不例外,咳了兩個星期啦﹗

      刪除
  4. 希望你媽媽安心休養早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽進展好好,相信可以回家,謝謝關心﹗

      刪除
  5. 你都要保重呀!多D休息!
    祝你媽媽一天好過一天!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽進展好好,相信可以回家,每次媽媽有事,連帶我都病,今次亦不例外,咳了兩個星期啦﹗謝謝關心﹗

      刪除
  6. 東區醫院即時做通波仔手術成功,羊羊媽媽好幸運。
    但覆診距暫託院舍很遠,院舍職員說易達巴好難約,真是不負責任! 但也要找個好辦法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩病發時在醫院,可以立刻救治,如在街外就真是難以想像啦,直到現在3次覆診都約不到車,除了第一次坐的士去,其餘就和媽媽坐地鐵去覆診,因為由西環去東區醫院路途遠,坐的士媽媽都好辛苦,反而坐地鐵佢重覺得舒服,加上媽媽少暈可以行路,當做運動﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 媽媽進展好好,相信可以回家,謝謝關心﹗

      刪除
  8. 祝你媽媽早日康復
    你都要好好保重自己身體

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽進展好好,相信可以回家,每次媽媽有事,連帶我都病,今次亦不例外,咳了兩個星期啦﹗謝謝關心﹗

      刪除
  9. 祝伯母身體健康,其實你地情況可能請工人照顧比較好,工人又可陪佢覆診同照顧佢,
    有需要我可以介紹工人Agent俾你,我朋友娘家個工人+我朋友自己屋企工人+我宜家個工人都是同一agent搵的,3個都係好姐姐,我住馬鞍山都特登仆去大角咀搵呢個agent幫手

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽吾喜歡家裡多個外人(工人),媽媽進展好好,相信可以回家,謝謝關心﹗

      刪除
  10. 先希望羊羊伯母可以早日康復…
    看過你的內容後,想問一句你媽媽可以跟你一起住嗎?一來方便照顧,二來有親人在旁會安心一點吧…
    有些醫院有社福處,若病人遇到問題或需要幫忙,也可以求助,就算畀一些意見也好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 家家有本難念的經>_<媽媽進展好好,相信可以回家,謝謝關心﹗今次暫住院舍都是透過醫院社工幫忙找到的,

      刪除
  11. 保重身體呀Bonnie, 祝Bonnie媽媽早日康復!
    院舍係咁衰架, 我都受過氣...上年幫親戚搵院舍, 一入去都覺得好好好好差呀d態度..
    當然我地最後無揀果間揀左其他......

    之後會唔會考慮請個工人姐姐呀? 起碼都叫做有個人陪住媽媽嘛!
    加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽吾喜歡家裡多個外人(工人),媽媽進展好好,相信可以回家,每次媽媽有事,連帶我都病,今次亦不例外,咳了兩個星期啦﹗謝謝關心﹗

      刪除
    2. 哎呀..其實都無人會中意屋企多左個外人, 其實我地都唔中意架,但真係無辦法...

      刪除
    3. 加油呀Bonnie 媽媽, 進展好就好快返屋企架啦!
      Bonnie你都小心身體呀!

      刪除