2018年3月4日星期日

迷你花海

陽光明媚的某一天經過鯉景灣,
見到公園花圃種植了一些不知明的花,
全部花都是剛剛盛開,
可以用完美無瑕來形容花花,
數量又多又密真似迷你花海,



小花又多又密


 近鏡


 未開花





















16 則留言:

  1. 回覆
    1. 春天已到,香港各大公園都種滿了好多花卉,是時候要去追花影﹗

      刪除
  2. 這不是馬櫻丹嗎?咁多一齊開難得!👏👏
    特寫好靚呢!💕💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網查過是馬櫻丹,謝謝你講我知^_^鯉景灣公園是我見過最多此款馬櫻丹,花花數量特多又密,全部剛好盛開,好靚﹗

      刪除
  3. 嗰公仔好得意啊!與花莆啲花極相襯👍🏼

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好喜歡矇芝芝,我有好多吾同款的芝芝,芝芝和花花一樣咁靚呀﹗

      刪除
  4. 似似哋馬櫻丹,不過顏色就特別啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網查過是馬櫻丹,鯉景灣種植的馬櫻丹數量多,而花花亦比我見其它公園種植的馬櫻丹大朵,混色我都是第一次,全部剛好盛開,好靚﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀﹗有時會有驚喜﹗不過花展實在有太多靚花啦,始終都要去影吓﹗

      刪除
  6. 好靚呀, 等肥人又周圍留意下花花先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要留意多啲,可能有驚喜出現﹗

      刪除
  7. 叫馬纓丹....可以一朵篤一朵做花手鍊

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以一朵篤一朵做花手鍊,都吾錯喎﹗

      刪除