2016年4月11日星期一

春天花花 - 紅花風鈴木

葵芳村內種植了幾棵紅花風鈴木,
多年來都生長一般,
只是這兩,三年花才開得特別美,
今年花期比往年遲了兩星期,
花需然疏落,
亦不失觀賞的價值﹗





























20 則留言:

  1. 現在咁多花、很美呢!
    我去得太早、那時花開得太少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是30號去影,當時的花未滿開,但都有七,八成左右,都靚架﹗

      刪除
  2. 我剩係路過見到一棵滿開炸, 都無去影

    回覆刪除
  3. 春天~風鈴木,好美的~好美的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來好多花都盛開,紅黃風鈴木一樣咁靚﹗

      刪除
  4. 也有去拍,其中一棵很多花,很好看,我带了定焦長镜,所以只能拍 close-up,也post 了少许上g+,你看到嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有看到你的相片,拍得好有意景,比我拍的更加美,我去時都只有一棵花盛開﹗

      刪除
  5. 也有去拍,其中一棵很多花,很好看,我带了定焦長镜,所以只能拍 close-up,也post 了少许上g+,你看到嗎?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 咁又吾同架,如果有多幾棵一齊開,個景更加靚,可惜只得一,兩棵﹗

      刪除
  7. 風鈴木我都覺得好靚,而且似乎更適應HK的氣候

    回覆刪除
    回覆
    1. 風鈴木和宮粉羊蹄甲一樣在香港生長得咁靚

      刪除
  8. 睇電視介紹過真係好靚,記低日期,明年再影

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗電視都有介紹,睇怕又會好多人去,下年要去睇睇啦﹗

      刪除
  9. 粉紅色既風鈴木,又是有唔同睇法啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 風鈴木和宮粉羊蹄甲,是春天最美的粉紅色花花﹗

      刪除
  10. 粉紅色既風鈴木,又是有唔同睇法啊!

    回覆刪除
  11. 城巿中的花朵,開得很燦爛,都有其可觀性呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在屋村內有咁靚的花都算少見,可觀非常之高,還有一個屋村都是有咁靚的花,好快我就會上載相片﹗

      刪除