2014年8月25日星期一

新加坡自由行 - 漫遊聖淘沙沙灘

自由行和跟團玩是兩回事,可以由自己控制參觀時間,天氣不好又可以改去第二個點,這天天色非常之好,好適合戶外拍照,藍天白雲下的沙灘特別靚,去完摩天輪就去聖淘沙啦, 
從新加坡通過堤道公路或者單軌列車纜車從花柏山(Mount Faber)出發途經港灣站(Harbour Front)即可到達聖淘沙。現在最多人選擇是坐耗資1億4千萬新幣興建的聖淘沙特快(Sentosa Express)往來與聖淘沙與新加坡本島的鐵路系統之間,系統在2006年投入使用後,遊客可以輕鬆的在港灣MRT站(HarbourFront MRT Station)從東北MRT線(Northeast MRT Line)換乘聖淘沙特快,列車只要4分鐘就能到達聖淘沙
沙灘均設在島的南部: 

「西樂索海灘」(Siloso Beach):灘長約800米,離岸約150米處有4個小島礁,形成天然屏障,設有「水上浮臺」(Floating Pontoon) 從岸邊連接其中一個島礁。

「巴拉旺海灘」(Palawan Beach):灘長約700米,離岸約50米處有一個小島礁,形成天然屏障,設有「繩索吊橋」(Suspended Rope Bridge) 從岸邊連接它。

「丹絨海灘」(Tanjong Beach):灘長約480米,離岸約130米處有一個小島礁,形成天然屏障。此沙灘是在香格里拉酒店前,十足十酒店私人沙灘。
今次去了兩個沙灘,(Palawan Beach)遊人好少,游泳客更加少,多數都在沙灘矖太陽,非常之寧靜,(Siloso Beach)就好多遊人,又有好多酒吧,非常之熱鬧,沙灘沒有想像中水清沙幻,行完就趕快去吃午餐﹗


「西樂索海灘」(Siloso Beach)
                                  




「巴拉旺海灘」(Palawan Beach)

「巴拉旺海灘」(Palawan Beach)



人工島外就是大海,有好多船經過

離開單軌車站,可轉坐勉費小火車穿梭島上幾個沙灘




Monchhichi都要去沙灘矖矖太陽

Monchhichi都要去沙灘矖矖太陽






吊橋對面是人工島


島上有幾層的亭





「西樂索海灘」(Siloso Beach)就好熱鬧,好多嘢玩,坐吊車上到高點,再坐小型滑車落山

「西樂索海灘」(Siloso Beach)就好熱鬧,好多嘢玩,坐吊車上到高點,再坐小型滑車落山










下午開始多雲

人工滑浪場

13 則留言:

  1. 原來新加坡的海灘都整得幾靚~~ 不過水質似乎冇其他東南亞國家咁好~~

    回覆刪除
  2. 我見你行程去星加坡不同的地方, 每個地方都好有特色啊
    我黎緊都會自由行去星加坡, 從未去過呢, 可否將你的行程給我參考? 謝謝! 我想參考下交通安排等..(frankcourt2002@yahoo.com.hk)
    你好像比較少介紹食? 定未post出來? 我都想了解下有咩好食,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的行程好亂,原本計盡個啲同實際好多都吾同,所以話自由行就最好,想點改就點改,我當然有食到好多新加坡美食啦,通常美食介紹我是最後才甫士的,我要寫快啲行程,希望在下次旅行前可以寫完,因我寫得好慢呀﹗

      刪除
    2. 咁我密切留意你的BLOG
      希望在我出發前你UPDATE晒啦!^^

      刪除
    3. 吾好意思,因我我早前又去左一轉旅行,未能回覆你,星加坡好多點好值得去,但係門票都幾貴,你去牛車水天宇旅行社買啦,平左個啲錢,去食多幾樣星加坡特式嘢都抵﹗

      http://www.skylinetianyu.com/

      刪除
    4. 星期坡最出名胡椒蟹,辣椒蟹,麥皮蝦必試,最出名個幾間食海鮮珍寶,無招蟹價錢都幾貴,平均每位要三至五佰,你可以去個啲大排檔試吓,好多都有得試﹗

      刪除
  3. Monchhichi+靚靚沙灘~靚...有無游下水呀!~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝你讚monchhichi,我無游水,因為我吾識呼吸,頭要露出水面游,還有腳一吾掂到地我驚,所以我吾會遊沙灘,嚴格來講我吾算識游水呀﹗

      刪除