2014年3月4日星期二

神秘的邊境遊

過往進出都要申請,現在不需要啦,在這裏可以眺望深圳對岸風光,好多綠油油一大片的田園,風景實在優美,不要問我坐甚麼車可以到達,我吾識,因是朋友駕車載我去的,這條路現時可以駕車遊,只是不可以隨意停車,因路窄泊不到車﹗







路窄不可隨便泊車






深圳高樓大廈林立














好味的豆腐花

8 則留言:

  1. 十蚊任食豆腐花ar, 上次無食到, 好後悔ar

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,是以前吾容易去,又無介紹過,所以充滿神秘感,現在去到才見識到是一片田園風景,沒有神秘感,只有風光明媚^_^

      刪除
  3. 對住羅湖, 真係唔識去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 直到現在我都吾知可以坐乜嘢車去,因為個度我見到有其它交通工具﹗

      刪除
  4. 都好少見到邊境地區,好寧靜,
    深圳高厦外形好似香港!

    回覆刪除