2014年2月24日星期一

Monchhichi陪我去影相 - 寶蓮寺

天氣非常好,又要繼續出動去郊遊,今次去大嶼山寶蓮寺,原打算坐360到寶蓮寺單程$100,雙程$150,我只搭單程覺得吾抵,於是坐巴士上去,好快約半小時就到,這天好多遊客到來,無輪是外國人、自由行同胞及本地人,可能是大假期,小店的價錢亦比平時貴約一成有多,當天天氣非常之熱又矖,點解冬天都咁熱,吾通夏天突然提早降臨﹗























心經簡林


還有時間,到了心經簡林對面行上高位影相








豆腐花無豆味,蕃薯糖水吾好食





寶蓮寺前有好多狗狗,喜歡在路中心瞓在地下矖太陽,已經見到有四,五隻狗狗是這樣瞓街

monchhichi離遠和狗狗合照


前面是山坡頂,是拍攝大佛開燈的好位置

沿此路行落山約半小時就到路口,轉搭巴士入大澳



這天有低沉的霧在海中






19 則留言:

  1. 咁好天氣都有雲海,好靚呀~~
    d狗都好悠閒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係奇天氣咁好都有低沉的霧,這天玩得非常之愉快﹗

      刪除
  2. 我初二那天去也是熱到暈呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少在香港過年,今年不用出外也過了一個熱辣辣的新年﹗

      刪除
  3. 個天好藍好靚啊!天氣咁好,真是郊遊的好日子!

    回覆刪除
  4. 由寶蓮寺行去大澳??用左幾耐時間??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無行去大澳,只由寶蓮寺行落去山腰巴士站,我慢行約45分鐘,跟住是坐巴士入大澳﹗

      刪除