2010年2月8日星期一

再戰東北-鳴謝篇

今次再到東北旅行,估不到有咁多朋友給我溫馨題示,真係要再次多謝,首先要多謝大哥的意見,連係邊個方向日出及位置影日落都詳細講我知,又要多謝A君借多兩舊電給我用,咁有四舊電應該夠用冇問題啦,又要多謝E君,她剛去完雪鄉又比左好多心得及注意事項,還有J君、P君以前去過又比左好多心得我,我真係好感動架各位咁關心我,重有好幾位BLOG友剛去完雪鄉及長白山,我睇完佢哋的BLOG,知道路線及當時天氣,好有用架,睇完攪到我真想快啲去,要親身感受吓當地景色,我個心已經放左假啦,行李亦已開始執,總之就要多謝大家關心啦


1 則留言:

  1. 鳴謝篇.......  ...祝旅途愉快!
    [版主回覆02/08/2010 20:13:00]NO.1 係呀要鳴謝,我真係好多謝佢哋架,個一刻收到咁多題示,我好感動架 ,不過我冇寫上BLOG

    回覆刪除