2010年2月4日星期四

再戰東北-茶會篇

出發前先開茶會,我有時間都盡量去聽一聽要注意的事項,由其事去


咁凍的地方,有好多嘢要問,今次這間旅社是我第一次跟佢去長線團,


之前跟過三次短線都只是一般,不過今次地方及日期出發好適合就


決定跟佢,今次團隊有十五人,之前已問旅社是十三人,哈又多


兩位團友啦,點之旅社職員同我講是識我?吓,我有熟朋友參加


點解我吾知架,我識的朋友有好多都去過雪鄉,其它朋友又去左


其它地方,究竟係邊個呢?我問旅社職員可吾可以講比我知呀,


話吾得呀,因為答應左個客吾可以講,等你去到機場比啲


驚喜我,最後只知道是兩位女生,我之前過一位友人同佢講過


我去雪鄉旅行,之後我又打過電話比佢,佢話吾去啦要同屋企人


一齊去短線旅行,我真係想極都吾知係邊個


加上開茶會時見到位團友,話好鍾意玩雪重要碌地瞓雪地影相添


其它團友又講吓關於影相,好冀待快啲去旅行,


究竟比驚喜我個位朋友係邊個呢


1 則留言: