2009年5月9日星期六

熊貓回家路

《熊貓回家路》是首部由真實熊貓主演電影,拍攝時每隻熊貓都需要專人「指導」演出,並以極長時間去捕捉到理想的畫面。例如拍攝一場波波因掉下懸崖而暈倒樹林間的場面,就花了足足十天才能完成拍攝,內容是講述 9歲的盧仔自從在一場大火中失去父母後就患上了「失語症」,不再開口說話。一直沒有朋友的盧仔在森林中偶遇被獵人追捕的幼年熊貓波波,為了保護牠免受傷害,盧仔把牠帶了回家並收藏起來。在這段期間,盧仔教曉了波波各種生存技能,而波波也把他封閉的內心重新打開,彼此建立了一段深厚的情誼。可是,盧仔漸漸明白單憑自己的力量,難以阻擋獵人和獵犬敏銳的追擊,因此決心要送波波回到牠母親的身邊,戲中全部在四川省臥龍及四姑娘山實地取景拍攝,大家可以睇到四姑娘山的壯麗景色實在好靚,而主角只有一隻熊貓波波,但有十四隻熊貓仔輪流交替拍攝,好喜歡盧仔和熊貓拍攝的多場戲,熊貓好似識做戲咁有豐富表情十分可愛,睇完之後真係好想去海洋公園探吓盈盈樂樂



7 則留言:

  1. N0)))))))1
    [版主回覆05/11/2009 00:32:00]一篇冇人回應的網誌,好在有SAM SIR支持

    回覆刪除
  2. 我係您粉絲!
    [版主回覆05/11/2009 20:28:00]我知呀,重要是好終實的粉絲呀

    回覆刪除
  3. 我都係您粉絲!點會唔支持你
    [版主回覆05/11/2009 20:30:00]3M哥,吾好玩我啦,多謝你支持我,我都會成日去你到捧你場架

    回覆刪除
  4. 羊羊, 我近來都想睇呢套ga, 不過未搵到時間喇, 估計應該幾好睇, 因為有我喜歡嘅panda))))
    [版主回覆05/12/2009 13:40:00]Keon,
    你有時間要快點去睇啦,通常戲上畫一個星期後,放映場數可能一天只有一至二場。
    BON BON

    回覆刪除
  5. Bon Bon:
    謝謝介紹! 聽你講完, 豆奶都想睇添!
    [版主回覆05/13/2009 20:41:00]好開心可以和你們分享。

    回覆刪除
  6. 想睇!!!!!!!
    [版主回覆05/14/2009 15:19:00]快啲去睇好快落畫架

    回覆刪除
  7. 我好鍾意熊貓, 一定要睇, 多謝推介.
    [版主回覆05/17/2009 00:00:00]好開心可以和你們分享。

    回覆刪除