2009年5月17日星期日

好開心

2009年5月16日


今天攞齊架生返工,點之沒有陽光加上天陰有雨粉,已打消了今晚影日落,心情亦有點兒不歡,但天有不測之風雲,在下午三點左右開始有太陽又有藍天,好就決定要去一倘,太陽伯伯真的沒有偷懶,又有藍天與白雲,我愛藍天與白雲,更愛夕陽,今天的日落真的好靚,我終於影到咩直,實在太開心啦



相片仍在整理中........


17 則留言:

  1. 尋日我都見到 , 真係好靚 , 不過冇帶相機呢
    [版主回覆05/17/2009 12:54:00]吾緊要啦,用眼去享受如此美景都一樣

    回覆刪除
  2. 太美了!!!!!!!!!!!
    [版主回覆05/18/2009 13:27:00]多謝你的讚賞

    回覆刪除
  3. 那天我都是用 用眼去享受!
    [版主回覆05/18/2009 13:30:00]美景當前當然要享受啦

    回覆刪除
  4. Bon Bon:
     美極 (唔係鮮醬油啊! 係你的相呀!)
    豆奶都是喜歡藍天白雲和日落!
    祝你有個
     
    [版主回覆05/18/2009 13:30:00]多謝你的讚賞

    回覆刪除
  5. 唔勤力就一定唔會有好作品, 靚天色真係靠勤力出動換番嚟
    好靚呀 , 期待欣賞Bon Bon嘅佳作
    [版主回覆05/18/2009 22:45:00]我差不多每個星期六,如天氣好都會去影一影日落,希望可以影到一個自己好滿意的夕陽,多謝你的讚賞

    回覆刪除
  6. 你好利害, 帶埋相機返工, 個個星期六都影日落, 勁呀 !
    要成長, 要看多些別人的相片(多看外國攝影師作品), 再與自已的比對有否不同, 欠了些甚麼 ? 想想如何做到他們的樣子, 唔好只顧拍攝, 否則前進條路長好多。 

    回覆刪除
  7. 5月16日本來去上山拍日落, 見有雨咪取消不到, 下午四點左右開始有太陽又有藍天,已趕不及出去!
    [版主回覆05/19/2009 00:38:00]真係天有不測之風雲,真係估佢吾度會咁好天

    回覆刪除
  8. 咦,又唔同你相簿的一批相喎,不過得兩張咁少.... 地點係唔係炮台山屈臣道的碼頭呀?
    [版主回覆05/19/2009 13:37:00]  你講炮台山屈臣道的碼頭,是否由維園消防局轉上東區走廊下面海邊呢?我每次搭車回家有時會見到有影友在此影相,但個度好似好靜我一個人吾去得,我個2張相是在灣仔金紫荊廣場影的

    回覆刪除
  9. 藍天好靚。等你出多d相。
    [版主回覆05/19/2009 13:39:00]3M哥,相片要過多幾日才有得睇呀

    回覆刪除
  10. 係呀,就係嗰度! 我又唔覺靜喎,可能我麻甩唔怕啩! 不過屈臣道同金紫荊個景差唔多,只係多咗條堤壩...(壩上? )
    [版主回覆05/22/2009 13:56:00]我在灣仔影如果有廣角境重正呀,pin哥雅虎又有問題,我收吾度你們的留言,我都是剛入來才睇到,如果吾係都吾會隔左一日才覆,我平時好快回覆架。

    回覆刪除
  11. 我等,等,繼續等。快,要快。心,心+急=心急
    [版主回覆05/22/2009 13:57:00]Paul哥,今晚有啦。

    回覆刪除
  12. 早知星期六個日落咁正, 我就唔係屋企瞓覺, 出黎執番個靚夕陽啦))))
    [版主回覆05/22/2009 13:57:00]真係估佢吾度咁好天

    回覆刪除
  13. Hello my friend Kitty come here to say "Hi Hi"
    [版主回覆05/22/2009 13:58:00]THANKS,SINDY HELLO KITTY

    回覆刪除
  14. >相片仍在整理中........
    相片點解整理咁耐呀........?
    [版主回覆05/21/2009 23:54:00]我有好多輯相未攪,好快啦吾好咁心急比啲耐性

    回覆刪除
  15. 星期六個日落好正, 那天我都有影日落
    [版主回覆05/22/2009 13:59:00]JEFF,你係邊度影幾時有相睇。

    回覆刪除
  16. 香港仔, 有相睇 la
    [版主回覆05/23/2009 19:26:00]好正。

    回覆刪除

  17. 你的咩直又好正呀
    [版主回覆05/23/2009 19:27:00](Empty)

    回覆刪除