2021年4月22日星期四

假裝去左日本賞櫻花

我家左近的小公園,今年有數棵紅花風鈴木開花,其中兩三棵花非常之多,遠望粉紅色都幾靚,見好天氣就帶芝芝打個咭,我哋好似去左日本賞櫻花呀,粉紅色好浪漫﹗







































8 則留言:

  1. 回覆
    1. 有啲花好密又是粉紅色真係好似﹗

      刪除
  2. 我覺得各花有各美,這種花的粉紅色比櫻花鮮艷...櫻花的粉紅淺淺較浪漫~~

    回覆刪除
  3. 帶著芝芝去賞花真係好有去旅遊的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得去旅行,唯有自我幻想去旅行啦﹗

      刪除
  4. 我覺得仲靚過日本櫻花啦

    回覆刪除