2018年10月19日星期五

浪漫東歐三國賞楓16天自由行

一年一度的大旅行即張出發,今次去東歐的捷克、奧地利、匈牙利三個,今年歐洲天氣反常非常之溫暖,直到月中始天氣才急轉冷,天氣又預報多國都是下雨及陰天,究境我今次秋色之旅可否順利睇到美美的紅葉,請大家等多16天,回來必定為大家匯報。



奧地利哈爾施塔特,就是睇到這張相吸引到我


三位芝芝準備好陪我一起去旅行

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 玩完回來啦,旅程好順利,好多景色都好靚。

      刪除
  2. 回覆
    1. 旅程好順利,好多景色都好靚,玩得好開心,影左好多相。

      刪除
  3. 我妹剛剛去完番黎,佢話hallstatt真係好多遊客,最靚的地方係ck小鎮

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,CK小鎮的確好靚,hallstatt遊客好多,但我係到住,當遊客走了,小鎮非常之寧靜又美,hallstatt周邊多美景,坐覽車上山看湖景又可行山,去鹽洞參觀好好好玩,比只在Hallstatt參觀小鎮,更加吸引。

      刪除
  4. 玩得開心D呀, 奧地利哈爾施塔特果張相吸引左我好耐啦, 但我一直都未行動, 等你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利哈爾施塔特沒有外界講到咁靚,但我係到住,當遊客走了,小鎮非常之寧靜又美,奧地利哈爾施塔特周邊多美景,坐覽車上山看湖景又可行山,去鹽洞參觀好好好玩,比只在Hallstatt參觀小鎮,更加吸引。

      刪除
  5. 嗰張相片都吸引到我噃....:)

    回覆刪除
  6. 我係日本睇完紅葉啦,希望你都有個愉快旅程~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個東北紅葉旅程都好吸引,你都要寫快哦啊﹗我玩得好開心,好多地方都好靚,影左好多相,遊記會好快上載﹗

      刪除
  7. 三芝芝要穿上紅葉裝先得^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗為了配合東歐之旅,會穿上紅色斗蓬去看紅葉^_^

      刪除
  8. 華~大旅行番黎未呀~
    我就回來了~
    期待~

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來一星期啦,因為媽媽有事忙了一星期,現在可以回覆大家啦,我玩得好開心,影左好多相,好快可以上載遊記。

      刪除
    2. 等你呀~
      我好想睇紅葉唷~

      刪除
  9. 回覆
    1. 哎呀﹗16日都吾夠呀,相信3星就剛好

      刪除
  10. 愛在秋...第一種浪漫~~
    遊東歐...第二種浪漫~~
    睇紅葉...第三種浪漫~~簡直今個秋季超浪漫啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都將遊記改左名啦,由愛在深秋(因為真係未到深秋,改為浪漫東歐三國賞楓自由行)

      刪除