2018年11月18日星期日

浪漫東歐三國賞楓16天自由行 - 我回來啦

我回來啦,16天的旅程已順利完成,回到香港已有兩星期,早前因媽媽入院又忙了,現在已一切回復正常,可以繼續寫BLOG,今年歐洲天氣溫暖,好多秋葉亦因天氣暖變慢,今次見到的秋葉只有5-8成轉色,但都好靚好靚,旅程參觀了好多教堂、博物館及皇宮,東歐的教堂真的好宏偉及好靚,每次入內參觀只有讚嘆聲不絕,捷克、奧地利、匈牙利三個國家亦各有不同,每一國都有吸引人之處,最浪漫的地方是布拉格,在城堡山見到美美的日出,這個地方好靚靚,今次除了歷史建築物外,亦去了好幾個湖光山色十分美的地方,周邊湖泊及高山,真有點回到瑞士的感覺,現分享部份相片,遊記會好快上載。
非常之美的城堡山布拉格舊城



 今次有3位芝芝陪我去旅行,第一個日出在布拉格

 布拉格查理大橋,早上八點多遊客好少,
前一日到來遊客有如旺角一樣迫


 布拉格經典畫面,各大報章雜誌都是在這個位影,
早上7點拍攝
 布拉格河岸兩邊已有好靚的秋色
 布拉格城堡山

銀杏路配上古董電車好有浪漫感覺

銀杏路
 天文鐘頂層拍攝舊城全景

 聖維特主教堂
 布拉格城堡山廣場拍攝日出,這裡景色好美
 布拉格城堡山皇宮馬提亞斯門,有士兵守衛,早上未到參觀時間,芝芝第一個在門口影相

柏寧觀光塔登上塔頂,360度欣賞布拉格景色


柏寧觀光塔登上塔頂,360度欣賞布拉格景色


遠觀布拉格查理大橋
最美麗的小鎮CK庫倫洛夫

最美麗的小鎮CK庫倫洛夫

奧地利薩爾斯堡
奧地利薩爾斯堡城堡山周邊景色,全是黃黃的樹,又有好多高高雪山
奧地利薩爾斯堡城堡山周邊景色,全是黃黃的樹,又有好多高高雪山
奧地利五指山,坐吊車登上山頂,可以行山,在山頂可以周邊湖泊,下面好暗的位置是哈爾斯塔特
哈爾斯塔特名信片位置,這天沒有日出又多人影相,好多香港人
哈爾斯塔特鹽洞
哈爾斯塔特
哈爾斯塔特
世外桃源聖沃夫岡(St.Wolfgang)

最美麗的溫泉小鎮Bad Ischl

最美麗的溫泉小鎮Bad Ischl
維也納美泉宮,滿園秋色
維也納美泉宮,滿園秋色
登上維也納多瑙河塔,在戶外層好大風,有如10號風球一樣的風,我還感到塔有搖擺,這裡周邊景色超美,下面全是金黃的樹
百年摩天輪
維也納好多教堂晚上都會著了燈,非常之美
登上維也納多瑙河塔,夜景非常之美
匈牙利布達佩斯第一個日出
匈牙利布達佩斯
匈牙利布達佩斯
匈牙利布達佩斯歌劇院
匈牙利布達佩斯夜景非常之美
匈牙利布達佩斯夜景非常之美
匈牙利布達佩斯夜景非常之美
匈牙利布達佩斯夜景非常之美
匈牙利布達佩斯兒童火車,好有特式,沿途秋色好美
匈牙利布達佩斯兒童火車,好有特式,沿途秋色好美

30 則留言:

  1. 你啲相片好靚好似postcard, 我沒有上五指山呀,你喺維也納嗰日天氣好好,我嗰日天氣暗呀! 自由行真係好,去多咗好多唔同角度,高處望落嚟好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 自由行可以自由調配行程,我去個日好好天,剛好又夾到巴士时間才可上到五指山,五指山風景好靚,又可行行山又吾難行,我留在維也納天仔最好,日夜影的相都好靚。

      刪除
  2. 這裡的景色真係好靚…高處全景的相很美是怎樣影呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東歐景色好靚好靚,高位拍攝多數是登上教堂頂拍攝,教堂頂可以上去參觀要收費,全是360度觀景,要收費都要上去,另外有些高位是城堡位,歐洲好多城堡在山上,要坐覽車或巴士就可到達,布拉格日出個張相,是坐巴士到山頂,再行十多分鐘就到,即是好似香港山頂咁容易去。

      刪除
  3. 真係好靚...好多都係上山影,包覽整個鎮景色,好美
    快D寫就好喇~^<^

    回覆刪除
    回覆
    1. 高位拍攝多數是登上教堂頂拍攝,教堂頂可以上去參觀要收費,全是360度觀景,要收費都要上去,另外有些高位是城堡位,歐洲好多城堡在山上,要坐覽車或巴士就可到達,景色我都估吾到咁靚,影了好多相,遊記好快上載。

      刪除
  4. 何止歐洲變暖,香港都暖咗好多,已介11月下旬,仍然穿單薄的短袖衣。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀﹗我日日都好早起身出去影相,早去可以無人的相片。

      刪除
    2. 同埋芝芝件紅披肩好靚

      刪除
  6. 東歐喺我最喜歡的旅遊地點,所以都去咗好多次,我通常都跟團,一個旅程又無去咁長時,
    古姆洛夫喺好靚,其次就喺布拉格,但人最多架,
    另一個喺奧地利隡爾斯堡

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中一日在布拉格是星期日,到處都是人呀,東歐真係好靚,16日我仍覺得不夠,如去3星期就差不多,不過我無咁多假>_<

      刪除
  7. 好靚呀! 幾年前跟團嚟過, 好想自由行再去過

    回覆刪除
    回覆
    1. 東歐坐公交好方便,自由行就最好。

      刪除
  8. 回覆
    1. 東歐真係好靚,好值得去,我會先寫幾篇其它網誌,遊記都會好快上載﹗

      刪除
  9. 嘩!!!好靚丫!!!
    好想去歐洲!!!
    下年有機會去布拉格,期待你分享~

    回覆刪除
    回覆
    1. 東歐好靚好靚,自由行亦都好方便,計劃吓啦

      刪除
  10. 好正呀~~~~~好想快d睇遊記~~~~~
    我都好鐘意布拉格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪漫布拉格可以再去,遊記要多等時間

      刪除
  11. Bonnie 去東歐拍的照片都好靚。謝謝妳的分享!

    回覆刪除
  12. 布拉格很美啊😍!很期待你的遊記😊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 布拉格整個城市都好美,充滿浪漫色彩,遊記要多等

      刪除