2018年10月16日星期二

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day - 15,16 合羽橋道具街、淺草觀光文化中心,返香港

2016年10月29,30日
來到旅程最後一天,只安排到上野及淺草閒逛,上野和淺草中間,有一條合羽橋道具街,街道有好多店舖,全是食器,甜點用具、廚房設備、咖啡用具等等,喜歡真是可逛上一整天都可以,因時間不夠,我只逛逛買了個雪平鍋,再去淺草Monchhichi專門店及逛逛淺早商店街及淺草寺,再到淺草觀光文化中心參觀,是勉費參觀,可以到高層拍攝淺草寺全景, 如有時間可留待到黃昏看日落及拍攝淺草寺夜景,之後回酒店取回行李坐Skyliner回成田機場,坐Vanilla Air JW907到達香港是零晨0.55AM,所以旅程是16天,返到稥港已經沒有巴士回家,要坐通宵巴士過海,再坐的士回家,回到家都要三點多,還好這天是星期日不用上班,可以休息。


是日在酒店看到的日出,上野不忍池公園


上野不忍池公園

上野不忍池公園

上野不忍池公園

貼住JR天橋有一座樓高,8,9層的玩具店,
有我喜歡的Monchhichi
上野駅
早餐得意可愛麵包
早餐得意可愛麵包
早餐還吃了個意粉

過了行人天橋
經過大街小巷
經過大街小巷

到達合羽橋道具街

雪平鍋
合羽橋道具街


合羽橋道具街
合羽橋道具街
合羽橋道具街,咖啡用具專門店,喜歡咖啡用具就不要錯過
可以見到晴空塔
淺草Monchhichi專門2號店
淺草Monchhichi專門2號店
淺草Monchhichi專門2號店

淺草觀光文化中心
淺草觀光文化中心
淺草觀光文化中心
淺草觀光文化中心

淺草觀光文化中心內有餐廳

淺草觀光文化中心內有餐廳


淺草雷門有好多好多遊人




上野公園
上野公園
上野公園
上野不忍池公園


上野不忍池公園

好多好多人捉精靈

好多好多人捉精靈
坐Skyliner回成田機場
晚餐吃吉列
兩個喼另加幾袋物品


16 則留言:

  1. 都想去睇下那些monchhichi專門店.買左好多野.

    回覆刪除
    回覆
    1. Monchhichi專門店沒有想中款式多,多數是新款,香港美麗x個間店款式還比它多呀,今次買得幾多嘢﹗

      刪除
  2. 淺草寺真係好好好好好多人呀!
    上野個公園, 夏天會唔會更靚? 好似好大個荷花池~

    回覆刪除
    回覆
    1. 淺草寺是來日本遊客必到的景點,我當年跟團都是去淺草寺架^_^無錯是荷花池,夏天來要看到一大片荷花﹗

      刪除
  3. 咁多人捉精靈,一定好稀有^^
    長長既街出現晴空塔好有對比

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未玩過捉精靈>_<長長既街出現晴空塔好有對比,現場睇晴空塔是巨無壩建築物

      刪除
  4. 早餐食過大意粉真喺好飽,個幢玩具店我都有去過,但無留意有monchhichi專門店!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碟意粉其實吾大架^_^我專登去個間玩具店潮聖,MONCHHICHI是在地下一層。

      刪除
  5. 真喺勁多人捉精靈呀!
    香港已少咗好多,我都無玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無玩過捉精靈,總之就有幾百人係到行呀呀,場面好壯觀

      刪除
  6. 雷門好多人不忍池公園又好多人@@
    都係少人既地方舒服啲@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 不忍池開滿荷花應該好靚,東京睇怕都無乜地方會少人﹗

      刪除
  7. 開心既旅程~最尾哥晚酒店望出去既景好靚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛好我入住面向不忍池個邊個景都幾靚,另外三面是樓望樓,不過將床一點都吾好瞓,我對APA無好感,吾會有下次。

      刪除