2018年10月18日星期四

2016北海道東京賞楓自由行16天 - 去後感,戰利品

今次北海道東京賞楓之旅已寫完,需然是去後兩年^_^但每次睇番相都好開心,要睇的秋色差不多全部可以睇到,還睇到北海道初雪^_^行程順利,16天住了4晚溫泉旅館,可以消除疲勞,我好喜歡來日本浸溫泉,今次又吃到好多不同特式的甜點、料理等等,總之就行程豐富又滿意,北海道景色真是百看不厭,我已經看過白雪及秋色,下次會到來看花海嗎^_^除了食今次亦買了好多手信回港及送禮,還有我最喜歡的矇芝芝。

 日本人好有心思,只是小小一隻芝芝都每隻獨立包裝,還打上紅色蝴蝶結,我在其它芝芝店都未見過有這樣包裝,今次是在小樽的夢之音店購買

 好吃的炮谷,這間店現在香港都有開分店,在太古城
 買了好多伴禮手信
 在淺草2號芝芝專門店買了得意可愛的眼罩給芝芝
 三隻芝芝來自日本本,中間啡色的M芝芝,
好多地方已沒有貨
 芝芝示範戴上得意可愛的眼罩
 芝芝示範戴上得意可愛的眼罩
 芝芝示範戴上得意可愛的眼罩

 有BLOG友問我有幾多隻芝芝,2016年11月是11隻
 有BLOG友問我有幾多隻芝芝,2016年11月是11隻,直到2018年10月己經有有隻23啦


 好好吃
 好好吃
 好好吃
 到日本買了些藥妝,中間這款MINON面膜最好用


 CUREL是買給媽媽洗臉用,SOFINA洗臉膏好好用,每次去都入貨
 伴禮手信,其中北海道薯仔湯好好飲



 10月是日本柿收成季節,右上角這款柿餅,媽媽說好好味
 每次來日本必定要去書店買書,好多書的禮品好吸引又比香港平,SNOOPY旅行收立包好靚又實用,每次去旅行必定帶
 日本用的包裝紙都好靚,如買飾品怕跌爛,
就用泡泡紙包住作保護
 信洲果醬好味,北海道瑤柱有鮮味,草津的芝麻粉好味
 運動貼帶亦比香港平,鎮痛貼幾好用,鹽味牙膏麻麻地
 登別鬼鬼及小樽玻璃裝飾
 我好喜歡買卡通的小毛巾
日式 咖啡味道比較合我
 洋蔥湯好飲,黑豆幾好食,北海道弘夕張蜜瓜糖好藥水味
 日式咖喱好味,每次來都買米

雪平鍋及洗臉皂

多謝各位捧場

12 則留言:

  1. 原來妳都有做咖啡,日式咖啡通常淺度至中度烘焙,味較清淡
    Hario...手冲濾杯....唔使用濾紙?.....請問幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 手冲濾杯不用濾紙,留有咖啡油,咖啡滑啲,日本的咖啡真的比較淡合我口味,價錢忘記了。

      刪除
  2. 兩包豆喺南美?請問幾餞?
    妳都有做于冲,手冲壺、時間鎊、磨豆器.....都喺全用日本Hario...

    回覆刪除
    回覆
    1. 個兩包是滴漏咖啡粉,我家沒有磨咖啡豆的機,我還有一個煮咖啡壺,買了方便的手冲濾杯,就懶得吾用啦。

      刪除
  3. 好多戰利品~
    恭喜你可以睇到咁靚既秋色~
    過幾日我都出發去日本,希望都可以睇到靚楓葉啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗都吾係好多戰利品^_^好開心今次旅程睇到滿意秋色,已經上載新遊記,你都睇到不錯的秋色。

      刪除
  4. 戴眼罩芝芝好好好好搞笑呀!
    有23隻芝芝真係好勁呀!

    最後果兩個洗臉皂要小心唔係放係有水既地方呀, 肥人上次買左, 浸住係水度, 一星期就溶晒啦...嗚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係眼罩好搞笑才買^_^芝芝家族成員越來越多,我在歐洲都帶了一位新芝芝成員回家,我無放係水既地方,都用左成個月有多

      刪除
  5. 很多芝芝.又有許多戰利品.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅程都買了不少戰利品,每次來日本我都會買芝芝,芝芝的成員越來越多﹗

      刪除