2018年10月8日星期一

金城小廚街坊小廚

2018年10月7日晴天
朋友吹雞各方好友又一齊和應,就今天去吃晚飯,
相約到大圍吃街坊小菜,小店位於大圍海福花園,
小店生意暢旺,我們訂了位都要等等,坐位比較迫,
但街坊仍然好熱情,不停和老板娘打招呼,
因朋友是熟客,老板娘送了些甜品及小吃、
給我們品嚐,其它菜式都好好味,
還有更加多特式菜及湯,
要留待下次再試。


焦鹽魚鮫,沒有濃濃的咸味,魚鮫內的肉仍是軟滑





焦鹽鮮魷,我沒有吃不知味道
生炒骨,好味
雞腳
雞肝,我沒有吃不知味道
潮式凍花甲,我只吃了一隻,味道幾好
燒鵝,幾好味
芥末雞膝頭
春卷香脆,好少油膩感
例湯


金銀旦浸豆苗




甜品是芒果腸粉及唁喱

8 則留言:

  1. 我幾鐘意呢類小厨,質素比茶餐好,又唔駛好似酒樓咁大陣像.可以極速食完就走.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小廚食物有水準又好味,唯一吾好是太多人等位,客人不可以坐得太耐,好似有限時,但我朋友和老板好熟,所以無限時^_^

      刪除
  2. 芥末雞膝頭...嘩...要好多隻雞先得一碟
    哩D小店最好,食物好無遊客

    回覆刪除
    回覆
    1. 小店好多街坊熟客,其中DJ車淑梅亦都推薦此店,芥末雞膝頭好吃﹗

      刪除
  3. 芒果腸粉和魚骹有特色^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 芒果腸粉和魚骹好味,還有更加多特式菜式未試,要去多次試﹗

      刪除
  4. 小店真係充滿人情味呢~
    食物賣相都不錯!

    回覆刪除