2018年6月19日星期二

鳯凰木

每年5,6月是鳯凰木盛開的季節,
我家小社區有大大小小
差不多有四,五十拾棵鳯凰木,
但不是每年都一齊盛開,
大約幾年就有一次大爆發,
對上一次是2016年,
這輯相是我輯錄2016年的小社區鳯凰木,
原來我影左無上載,
現再次和大家分享。
最美麗的巴士站




 巴士站都有好多棵
 天氣好時,在巴士站下等車,
頭頂全是火紅的鳯凰木,有誰會欣賞嗎?


 最美麗的巴士站

 有些鳯凰木非常之高,足有幾層樓高,

 有些鳯凰木非常之高,足有幾層樓高,
當盛開時,花花是和民居非常之接近
 有些鳯凰木非常之高,足有幾層樓高,
當盛開時,花花是和民居非常之接近

 在天橋邊亦可影到

 花多又密


 柴灣地標青年廣場


 有好多都好大棵又高又多花










 沿路都有不少鳯凰木
 有陽光更加紅




 總有一棵在左近,屋村必有
總有一棵在左近,工廠區












12 則留言:

  1. 早排真係爆得好勁,最近已經冇乜喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我個到啲鳯凰木完全吾得,只得幾棵開花,攪到我都無衝動影相﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 紅花瓣滿地係好靚架,似紅地毯

      刪除
  3. 奇怪....今年好似無咩見過鳳凰花

    回覆刪除
  4. Bonnie住柴灣嗎~?
    今年真係花得麻麻地, 唔算太滿呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. YES,今年鳯凰木好多都開得吾靚﹗

      刪除
  5. 今年都沒拍過鳳凰木.我成日係青年廣場坐,今年D鳳凰木,都沒點開.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我家的小社區鳯凰木完全吾得﹗

      刪除
  6. 鳳凰木紅似火,好美。區內有間權發海鮮酒家,西檸雞和小炒好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真識食,權發好多小炒都好好食

      刪除