2018年6月28日星期四

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day8 - 3 登別石水亭溫泉酒店

2016年10月22日
來到登別當然要入住溫泉旅館,今次選擇遠離溫泉街的旅館石水亭,由酒店步行到溫泉街約10分鐘步程,如坐巴士到登別就正正巴士站在石水亭前,非常之方便,石水亭外型和一般溫泉旅館無異,旅館分三座,分別是櫻館、本館及銀杏館,我入住本館和洋式客房,房間不算少,一泊二食,晚餐是料理加自助餐,食物味道普通,石水亭亦是野口集團的成員,我已住過這集團3間酒店,3間住溫泉都沒問題,只是食物味道就真係吾得,又未致於好難食,只是味道好普通,
相信我再不會住這間集團的酒店。


JPY31500(HKD2370)




同一位置有陽光和沒有陽光分別



同一位置有陽光和沒有陽光分別


巴士站就在旅館前面
明天就要去行山,終點地獄谷
酒店大堂,這晚有遊戲節目bingo

酒店大堂,有大型手信店

房間不算少,窗外景觀有少量紅葉

溫泉在酒店頂層,有好幾個風呂,亦有露天風呂,不過當天有韓國旅行團入住,一群阿豬媽在浴場好大聲講嘢,好嘈吵, 酒店外全是紅黃葉,好靚
頂層浴場外景觀開揚

手信店有好多鬼鬼造型擺設

手信店有好多鬼鬼造型擺設
手信店有好多鬼鬼造型擺設
晚餐日式料理加自助餐
晚餐日式料理加自助餐





晚餐日式料理加自助餐
晚餐日式料理加自助餐
晚餐日式料理加自助餐








餐廳

對面這間酒店望樓,亦是野口集團旗下酒店


幾好飲的有味水
訂了一節岩盤浴
JPY3240(HKD240)

訂了一節岩盤浴





早餐


早餐

5 則留言:

  1. 岩盤浴係咪包埋定要另外畀錢呢?

    回覆刪除
  2. 出卡啦酒店局住係酒店食,未難食已經算好^^
    岩盤浴有無相啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左食這間溫泉旅館其它吾算差,岩盤浴只有間房的相,上面有架,因為太熱自己都吾影相囉,我覺得岩盤浴幾好,做完出了成左身汗人又輕左。

      刪除
  3. 我第一次去北海道,去登別又係全石水亭,感覺唔錯。

    回覆刪除