2024年6月16日星期日

年度大旅行出發啦

 又到年度大旅行,今年想去睇花,

就選6月份,只可惜今年天氣反常,5,6月份都是天氣寒冷大霧及下雨,

早幾日還下了一場大雪,

天氣預報陰雨天比較多,今次以輕鬆健行,

因為已有經驗,

每留一個點都是幾天或一個星期,

希望遇到好天氣吧,

今次又帶同三位芝芝出行,

機場巴士早售有優惠,

不過售買點只得一,兩個地點,

還要限時間及一個星期只開幾日半天,

要去買票必定要上網查清楚辦公時間,

以勉白行。



17 則留言:

  1. 期待看妳的花花照。山長水遠拍回來,定必珍貴 !
    祝旅途愉快 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,大滿足的旅程,見到好多花、花、花﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝你讚芝芝,我回來啦,是大滿足的旅程﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 好開心呀﹗我回來啦,是大滿足的旅程﹗

      刪除
  4. 祝你旅途愉快 ! 等待你的旅遊分享 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,是大滿足的旅程﹗多謝你來捧場﹗

      刪除
  5. 一家人去旅行,特別開心......哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗芝芝已經陪伴我一起去旅行好多次啦,我的寶貝﹗

      刪除