2023年4月2日星期日

石崗木棉盛開 11-3-2023

 2023年3月11日晴天

得知石崗木棉盛開,剛好到雷公田行山,就順路到來影影,我未去過石崗影木棉,原來去雷公田巴士51亦可到達,只是遲一個站下車,石崗軍營內有無數的木棉樹全部已開花,棵棵木棉都好高,有些木棉花落下,有心人砌出一個個心型給遊人拍照。
























軍營外面有一棵超大的宮粉羊蹄甲


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 相信是全香港最多木棉樹的地方﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 相信是全香港最多木棉樹的地方﹗

      刪除
  3. 我以前經常行去雷公田,見到軍營內不同季節有很多不同植物都很漂亮,有木棉,有楓樹,非常壯觀,但我唔知道原來可以進入軍營內的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都吾知可以入內,是剛好見網上有影友去影,問左才知木棉開花期間可以入內﹗

      刪除
  4. 木棉樹林立,真係好靚。而家都唔識去,只記得以前坐友人的車,在迴旋處死火,幾乎開唔番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日雷公田都吾知原來在雷公田下一站就可到達﹗

      刪除