2021年9月23日星期四

香港公園尤德觀鳥園

 香港公園有多種植物花卉及雀鳥,

其中尤德觀鳥園是可以近距離觀鳥,

剛好這天遊人好少好少,目測只有幾位,

加上微雨陰天,吾知點解有咁多雀出現,

是一位師兄講我知,鳥兒不停食活潑可愛,

近距離觀鳥兒企定定任影,

相機快門按個不停。

三隻鳥兒企在樹下避雨任影














吾知真定假?








8 則留言:

  1. 嗰度啲雀真係任影,又近又唔郁,肯定有收獲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次都有收獲,鳥兒好似知到無乜人,不停飛來飛去,有時又企定定任影﹗

      刪除
  2. 白色果三隻好好好好CUTE 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常都是兩集一齊,今次三隻一齊企定定我都是第一次見﹗

      刪除
  3. 香港公園影雀真係好好,品種多,又聽話,包冇甩拖。

    回覆刪除
  4. 香港公園有多種雀鳥又比較企定定,啱我拍攝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗都好啱我,我用傻瓜DC快門又吾夠快,都影到好開心﹗

      刪除