2021年8月25日星期三

閒遊寶雲道及動植物公園15-8-2021

 2021年8月15日晴天

寶雲道是我常去的行山地點,由我家坐巴士就直達,寶雲道有好多人跑步,不過這天跑步人及行山人仕奇少,寶雲道有好多不同品種的植物及花卉,還有好多昆蟲,這天見到兩款好特別的蟲蟲好得意,路線輕鬆又易行,順道又可去動植物公園及香港公園﹗

寶雲道重有好多菇


雨後獅子山一帶有雲海
有細少又特別的蟲蟲
一棵枯樹有幾款菇
好多心形樹葉
寶雲道重有好多菇

寶雲道入口
好特別綠色的蟲蟲
寶雲道重有好多菇

寶雲道有好多苔蘚



寶雲道重有好多菇







動植物公園亦有小量菇







樟樹

柏樹的果實










19 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,現場睇比我影出來更加靚﹗

      刪除
  2. 第一張係唔係我們平時吃木耳, 好似............哈
    雨後好清新, 去郊外好過行街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有點似我們平時食開的木耳架,離市區不遠的郊遊徑,好受市民歡迎﹗

      刪除
  3. 其實香港市區都好多行山徑,交通方便,長短途都得,很值得去行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從疫情開始,我就差不多全是行港島的行山徑,真係有時吾使坐車都可行番屋企^_^行山是一種便宜又健康的活動呀﹗

      刪除
  4. 你見到的蟲蟲應該不是什麼特別昆蟲,是毛蟲,成長會變蝴蝶!!
    那些菇菇個樣似木耳或雲耳之類...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年行山3發現了菇,影菇就變成行山另一目的,寶雲道有好多毛蟲,今次見得少啦,有時見到幾拾條咁多﹗

      刪除
  5. 好行既路線,好多花草可欣賞呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寶雲道真是一年四季行都有好多嘢睇,我都試過雨後行,可以見到九龍半島的半空浮雲及雲海,好靚﹗

      刪除
  6. 真是好多菇啊!動植物和昆蟲也不少,生態環境相當不錯,的確是行山的好去處🦋🐝🌻

    回覆刪除
    回覆
    1. 寶雲道真是一年四季行都有好多嘢睇﹗

      刪除
  7. 妳拍到好多菇類和植物,很好看 ! 自從搬離中環之後,我都好少去動植物公園了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉EE,我去動植物公園好方便,所以成日去,公園有太多植物及鳥兒,真是百看不厭﹗

      刪除
  8. 身一張菇菇好似木耳XXXXXD

    回覆刪除
  9. 動植物公園真喺N年無去過喇,
    近年只有去過香港公園

    回覆刪除
    回覆
    1. 我常去寶雲道行山,就順道去動植物公園及香港公園,兩個公園都好多嘢睇,是我近年影相最多的地方﹗

      刪除