2021年7月2日星期五

布力徑尋菇菇

 2021年6月20日陰天

過往行山都是影花影昆蟲,今次行布力徑,

遇到有位呀SIR帶住班學生去影菇,

我才留意到地上面石縫之間都有菇生長,

於是我又多加留意,

估吾到有好多好多不同的菇,有些是紅色,黃色,最特別是見到藍色的菇,

小小的菇非常之可愛,這天是父親節,

行山人仕又少,真是見菇多過見人。


好像一隻蟹















藍色的菇

花紋好靚








重有見到蛇









14 則留言:

  1. 回覆
    1. 布力徑是我見過最多菇品種的地方﹗

      刪除
  2. 咁多靚菇,相信其毒無比

    回覆刪除
  3. 嘩,有咁多唔同既種類嘅!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 布力徑是我見過最多菇品種的地方﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都是第一次見到咁多品種的菇﹗

      刪除
  5. 竟然給你拍攝到那麼多的野菇,真是大開眼界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是第一次見咁多品種的菇,小小菇世界都是吸引強大,之後幾個星期都有去影菇﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 布力徑是我見過最多菇品種的地方﹗

      刪除
  7. 見到有蛇...不怕嗎??
    呢種時晴時雨的潮濕多水天氣,好易長菇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛇離我好遠架,我用超長相機影呀﹗潮濕天氣最適合吽菇﹗

      刪除