2021年3月17日星期三

Monchhichi陪我去影相 - 18區花展之一中環鬱金香

 2021年3月16日晴天

今年花展取消了,就在18區各有花圃裝飾,其中每年的重點鬱金香,就落在中環海濱近政總位置,花圃用上簡潔裝飾,主角當然是鬱金香,花非常之新鮮近乎完美,可能今天是第一日展出,遊人不是太多,展期到3月31日,花期有限要去就要快,留意人多時要限制入內及有時間限制﹗









芝芝都要打個咭,兩位芝芝和花一樣咁靚































14 則留言:

  1. 仲多花過花展,襯埋摩天輪冇得頂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年在維園以外展出花展,吾錯﹗

      刪除
  2. 這個花展都是以鬱金香為主題,很美...
    你拍照當日好似冇乜人影~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都吾知第一日展出,我只是順便經過才知,參觀人吾多好疏落,之後幾日有限人數入內,每場80人,參觀只有10分鐘﹗

      刪除
  3. 這次舗排鬱金香的場景有高有低,又有魔天輪陪襯,你拍得很美麗 !

    回覆刪除
  4. 芝芝搶曬鏡喔, 哈~~
    原來裡度都咁多, 好似好大片喔, 睇下周末去唔去到先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 高底錯落影出來無咁單調,又可以影城市樓景,吸引力大加﹗

      刪除
  5. 以往去維園花展我最喜歡鬱金香花海,但每次總被啲龍友重重包圍,好難埋身,看你的照片似乎人群不多啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都吾知第一日展出,我只是順便經過才知,參觀人吾多好疏落,又吾限時間可以慢慢影,之後幾日有限人數入內,每場80人,參觀只有10分鐘

      刪除
  6. 大家去花展,最受歡迎既位置,就係鬱金香花海,靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬱金香花海是花展重點,在維園要同人迫,現在分散18區都好,分散人數呀﹗

      刪除