2019年7月2日星期二

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 4 - 3 京都梅小路櫻花盛開、晚餐國產牛肉放題

2019年3月31日
梅小路公園位於京都駅約步程15分鐘內,因為個PASS可以任坐京都或奈良的近鐵,就安排加插此行程,車程約一小時內,梅小路公園春天可以賞櫻花,秋天可以賞紅葉,公園面積都算大,櫻花滿開好靚,遊客好少日本人居多,好多人坐在草地上賞櫻花,大草地十分大,在香港真是難得一見,櫻花樹不是一大片林,但環境真是一流又舒服,公園周邊有一個水族館及火車博物館,我好有興趣睇火車,過幾日開始用北陸關西7日周遊券,或許有時間就安排吓,公園內櫻花盛開,是粉紅好靚,在此不停影呀,之後就回大阪,不過路程有點轉接,要回大和西大寺駅,再轉車回難波,又因為我趕不上原本的班次,坐了一班慢車回大和西大寺,夾不到我們回難波的準急,我們已訂了位吃晚飯,於是即刻上網查最快回難波的路線,最後補錢買特急,因為特急PASS吾包,轉車時間好緊迫,在大和西大寺駅有好多人在窗口排隊買票,排左一陣見到票務員就再查詢,票務員話在月台可以自助售票機買票,票務員知到我們是遊客,就親自帶我們去月台售票機買票,真多謝他的幫忙,買完票列車剛到,時間夾到好準,去到難波遲到了15分鐘,餐廳問我們可接受時間少了15分鐘,因我你遲到是吾會比你坐足2小時,沒問題呀,餐廳是食國餐牛燒肉及韓式食物,可以任點任飲,燒肉好多都好好食,吾飲酒精飲品都有好多選擇,其它韓式食物都吾錯,另外甜品每人只可叫一次,但放題店都做到高質甜品真昰難得,總括多方面,
餐廳好值得來價錢吾係貴。











 好大的草地,在香港難得一見












 櫻花開得好靚,櫻花位於入口



 終於趕上18:55PM的特急

  終於趕上18:55PM的特急




 甜品好好味




下列 Alfred Chan youtube有介紹此餐廳
https://www.youtube.com/watch?v=CtO5U2DZQfs&list=PL153BoIsTLIrq0y8juon7i2sbUTURU3Ly&index=1



14 則留言:

  1. 櫻花好靚,牛肉放題超抵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,櫻花盛開超靚,放題有分幾個價錢,好抵﹗

      刪除
  2. 哩度算開得好靚啊~~
    3/31晚我都在難波,可能擦身而過~~哈^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 公園多本地人去,但我感到好舒服,櫻花又開得合時,好靚,哈哈﹗我見到你實認得﹗

      刪除
  3. 只睇都覺得風景優美,那邊的天氣會很冷嗎?
    是專為賞花而去?!!一大片綠色草地簡直係港人的夢寐…

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本地方大,每區都有點不同,上午在奈良有太陽,上山又大風落雹超凍,到了京都又吾凍有太陽,之後回到大阪,落大雨有彩虹重有日落,我是為了櫻花才去這個公園,加上交通費都已經包了,去睇吓都無問題,只要你有時間安排﹗

      刪除
  4. 不同年齡有不同收費喎^^

    回覆刪除
  5. 櫻花又靚~牛肉又靚~~引屎人~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 需然櫻花不是一大片,但滿開已經好滿足,牛肉好好味呢^_^

      刪除
  6. 好靚既櫻花呀..肥人都好想試下係櫻花樹下野餐呢..好似好有詩意~
    P.S. 我諗最後我係會訓著左..haaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有帶左張地席去旅行,但成日吾記得帶出街^_^

      刪除
  7. 回覆
    1. 國產牛好好食,最緊要價錢又吾係貴﹗

      刪除