2019年5月28日星期二

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 2 - 1 和歌山電鐵貴志川線尋找貓站長

2019年3月29日晴天
吃過豐富早餐後就退房,在酒店寄存了行李,就展開了我最祈待的行程,去尋找貓站長,吾知我可以見到貓站長嗎^_^
和歌山電鐵貴志川線連接JR(和歌山站)和位於紀之川近鄰貴志站,全長14.3公里,共有14個車站,列車行走在農田和城市之間,可以靜心欣賞田園風光,很多貓奴為了貴志站的貓站長(小玉)都會特到搭一次和歌山電車的貴志川線,可惜小玉站長已在2015年去世,現在貴志站站長一職已由(二代玉)接任,而伊太祈曾站亦有(四代玉)站長駐守,可惜我是星期五去,站長休息了>_<除了貓站長,貴志川線的列車本身已經非常值得遊覽,除了人氣貓站長小玉作主題的(小玉列車),還有(草莓列車),(玩具列車)和(梅星列車),我建議各位買1日Day pass(JPY800=HKD56),可以無限次乘坐各款列車,只要你有時間,在行車當中發生了一段小插曲,話說在途中某站遇到一團永安團,團員約有二十多人,我坐這架車好少人,當永安團友一上車就好大聲說話,可能好興奮吧,我四周都被這團人圍住,好嘈呀>_<剛好隔離月台見到小玉列車剛停,我好興奮地影相,永安團友見狀又想走出去影相,領隊大叫你哋吾可以出去架,我即時就決定跳車,哈哈﹗我買了DAY PASS可以吾趕時間任坐列車,剛坐下列車就開是回到和歌山駅,坐多幾個站影夠相,就中途下車,再坐列車到貴志駅,好開心可以見到貓站長二玉,今次貴志川線總共坐了5次列車,坐了4款不同款式的列車,影了好多相好開心呀,到差不多時間就趕回和歌山駅取回行李,下一站大阪。

貴志駅,外型似貓,是打咭點

和歌山貴志川月台,有貓腳踪影,又有好多貓站長相片
第一架坐的主題列車是JSPCA日本愛護動物協會

車廂只有簡單狗狗貓貓卡通作裝飾
第二架列車小玉列車
在中途下車,再上另一架列車玩具列車,車廂內色彩鮮艷,有好多玩具作裝飾,有大型飾物櫃內有好多懷舊玩具,
重有好多部扭蛋機,實在太多影相位
有大型飾物櫃內有好多懷舊玩具
 玩具列車
有好多部扭蛋機
玩具列車的終點站不是貴志駅,是伊太祈曾駅,站長四代玉這天剛好休息>_<
站內有小量裝飾及有「四代玉」站長有的相片及飾物
 
站內有小玉的卡通造型紙牌給旅客影相



這裡只有一棵櫻花幾近滿開
 




下一班車到貴志駅是,OKADEN CHUGGINGTON WILSON & BREWSTER,這架是2018年10月新增的列車,是英國著名卡通人物

列車內全是紅黃兩色的火車造型圖案,
坐椅上的火車卡通好得意


芝芝都影了好多相





到了貴志駅,永安團友差不多要離開,
駅內只有少量遊客,好寧靜
貴志駅只有少量櫻花開了

小小的車站只有一間細少的精品店及一間咖啡廳,我亦買了少量小玉的產品作記念


貴志駅貓咖啡廳


中途又發生了一件事,就是遺失了肥芝芝,我在咖啡廳影完相行了一轉再回去都是幾分鐘左右,竟然在椅上發現了肥芝芝在原位,即是我影完相吾記得將肥芝芝放回入袋

我將肥芝芝獨留在椅子上
二玉站長
站外裝飾
站外裝飾

小玉列車











小玉列車內有好多精緻裝飾














18 則留言:

  1. 比我都會改坐下班車,實在太嘈會影響我心情

    回覆刪除
  2. 又幾得意,車廂裡面有扭蛋機...
    這裡的景物很充滿童真,一切事物都變得可愛~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是知到有好多得意可愛的列車,加上好想見貓站長,每一架列車都有特別之處,森伯形容得好好充滿童真,一切事物都變得可愛~~

      刪除
  3. 四種有趣而又懷舊的列車很有親切感。
    妳的芝芝在照片上為妳把關,需要另外有人拿著她才拍照嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數都吾使人幫,只是3隻一齊就要﹗

      刪除
  4. 小玉站長很受歡迎,吸引好多遊客去打卡

    回覆刪除
  5. 香港如果都設計一些這類特色車廂就好了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗有特式可以吸引更加多遊客﹗

      刪除
  6. 睇咗好多妳嘅文章及拍相片,心情都好似同妳一樣咁去咗旅行。芝芝每次出場都打扮得好靚,有好多頭飾及靚衫。妳幫佢地用心扮到最靚出場。見到都開心呀! 另外現時一共有幾多隻芝芝呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝凡人捧場呀^_^我有差不多30隻芝芝,每次旅行我只帶3隻芝芝去旅行,換衫影相靚啲﹗

      刪除
    2. 我都想買隻肥芝芝😆~ 不過香港好似冇呢款呀😑

      刪除
    3. 香港有肥芝芝架,我在美麗華商場地庫的芝芝專買店見過,不過是幾年前的事啦,香港多數入啲新款M SIZE芝芝,多數有著衫,普通芝芝你可以上網買,我家幾隻無著衫的M size全是日本買的﹗

      刪除
  7. 哎呀, 留左肥芝芝, 記得要小心D啦~

    遇上咁嘈既遊客, 我都會跳車..Hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吾小心囉,留左肥芝芝,好彩好快找到她,吾見左我就好吾開心,因為我最鍾意肥芝芝,大家好有同感﹗

      刪除
  8. 妳個 blog內容好精彩呀~有介紹地方,有靚靚照片片,仲有芝芝時裝表演😍,加油呀!跟住妳嘅腳去旅行💪💪💪

    回覆刪除