2018年12月7日星期五

豐富晚餐極尚大喜屋

2018年12月
近年生日都在外地渡過,今年例外留在香港,正日去了銅鑼灣極尚大喜屋吃放題,餐廳面積都算大,自助食物區放滿各式各樣食物及飲品,食物都是日式放題要有都有,較為特別是有中式食物,例如片皮鴨及花膠,燉湯等等,魚生款式多,大部份食物味道都正正常常,只有數款特別好味,餐廳有限時通常是兩小時,食最早5:30-7:30是特價,閒日$200再加10%,閒日又有另一價錢,是$238+10%(時間2:45),即是由5:30-8:15,餐廳有好多卡座,枱面大坐舒服吾會迫,不過我不建議星期六,日來,全場滿座自助食物區要大排長龍,入座又要大排長龍,因為我試過沒有訂座上去等,
見到此情景我即刻走人。


小鮮肉及豆士妹陪我一齊慶祝




 燒牛肉粒好好味
右上角味淋魚干好吃,中間藥膳雞腳湯好好飲

 自助食物區,有些區沒有影
 飲品有好多,最特別是有清酒及梅酒
 飲品有好多,最特別是有清酒及梅酒

 自助區有雪糕及雪條
 餐廳落單用手機微信,我沒有裝只好用最傳統的紙張填單



 花膠麻麻地

 藥膳雞腳湯好好飲



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 這間大喜屋價錢算最平,但食物水準都幾好,如特價時段實多人。

      刪除
  2. 星期六去過啦
    多人到爆廠
    排到落樓下...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是見到咁多人怕怕,所以讚閒日去試,我食最早個場吾多人,到七點半就多人啦,有九成滿

      刪除
  3. 食過旺角分店,二百幾黎講係唔錯,不過佢入場果下堅係恐怖過行花市,門口出面太細啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過尖沙咀個間,門口細又是排隊到樓梯,枱又細坐又迫,銅鑼灣個間坐位比較闊,如坐卡位重舒服

      刪除