2018年10月1日星期一

夜景測試

測試小DC夜攝,在維園中秋的相是手持,
其餘相是放在欄杆或窗台上影,
只要吾放大看效果還算滿意。

 F8  1s iso100


 F8  2s iso100






 整個維園中秋燈飾最靚是這幾個外星人

 中國民間手工勢紙扎(福鼠)
 中國民間手工勢紙扎(福鼠)
 小DC有矇化效果


 小DC有水彩效果
 小DC有玩具模型效果


 F8  6s iso100
F8  8s iso100

12 則留言:

  1. 早晨!你有冇行到尾呀!個燈飾最靚噃!得閒來我度睇第一張就係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好,我無行到尾,只集中在最多花燈位影,你影個張最靚我無行到去,個燈飾好靚﹗

      刪除
  2. 相片幾好喎
    細相機旅行至啱
    妳哩部乜嘢型號?

    回覆刪除
    回覆
    1. 細相機有遠攝,可以幫補我用無反支短鏡,我只得一支短鏡,又吾想換長鏡,方便就是要有一部遠攝功能的小相機,相機是CANON SX740HS,如果落雨或吾方便攞無反影,小相機就幫到我,測試過相片顏色好靚,好多功能,光圈先決,快門先決等等,好似用緊單反咁,又有色溫調教,不過部機都有小小決點,就昰影相慢了點,但可以接受。

      刪除
  3. 我一向都好懶帶腳架,有時候為了應付弱光,我寧願較大ISO,不過你手持2秒都可應付得來,好掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去旅行無攞腳架好耐,有一支好重吾想攞,我怕去旅行好似苦力一樣>_<2秒影車軌不是手持,是放在天橋一邊石上,好穏定,手持最多1/8秒

      刪除
  4. 都OK啦,其實小DC開大光圈仲靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小DC最緊要方便,但論質數紿終差啲啲,只要相片不要放大就無問題﹗

      刪除
  5. 我都考慮緊入手小DC定G7 MARK2好..肥人部G10 早幾年就壞左LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. Canon PowerShot G7 X Mark II有大光圈,質數比小DC好

      刪除
  6. 小DC夠方便攜帶^^
    福鼠燈籠靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時攞部大機吾係好方便,反而小DC就方便得多,部機可以ZOOM到好遠,又可以省回帶長鏡。

      刪除