2018年6月12日星期二

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day7 - 3 洞爺湖乃之風度假酒店(The Lake View Toya Nonokaze Resort)、晚餐

2016年10月21日
今次入住洞爺湖乃之風度假酒店2日1夜連早晚餐,早晚選自助餐,酒店位於洞爺湖畔,鄰近碼頭可以坐船遊湖,酒店所有房間全面向湖,晚上可以在房間欣賞煙花表演,煙花表演由湖的左方開始至右完結,乃之風無論裝潢及房間,都沒有其它溫泉旅館的古舊,設備偏向西式,晚餐自助餐看似豐富,但味道沒特別,早餐款式多,我覺得比晚餐好,這間野口集團酒店,最弱是食這方面,但其他都算吾錯,溫泉池有幾個,最值得去是位於頂層的無邊際池,可以居高臨下觀賞洞爺湖及羊磅山,又可以賞日落,不過這天日落多雲看不到日落,去左兩次都無人,好似包場一樣。
JPY34560(HKD2560) 


酒店大堂樓底特高,全落地玻璃窗,
可以見到湖畔的紅黃葉及羊蹄山





可以見到湖畔的紅黃葉及羊蹄山

酒店大堂樓底特高,全落地玻璃窗,
酒店所有房間全面向洞爺湖
可以坐船遊洞爺湖,我沒有時沒有坐船
酒店所有房間全面向洞爺湖,我入住的房間位於相中左手面,如住在中間又位於低層,景觀就大打折扣

酒店外觀


第1日羊蹄山比風遮住
從房間外望碼頭,湖畔有好多已變紅的樹木

從房間外望碼頭,湖畔有好多已變紅的樹木

溫泉酒店必定有和菓子送給客人品嚐,
如喜歡可以在大堂商店買來作手信
房間舒適,最喜歡落地玻璃窗,晚上看煙花一流
晚餐自助餐,味道普通
晚餐自助餐
自助餐廳樓底特高,就算坐滿人亦不覺局促
酒店大堂空間感十足,亦有好多坐位給客人坐
酒店大堂空間感十足,亦有好多坐位給客人坐
溫泉池位於高層,浸完溫泉可以在梳化位坐,好正
 遊船晚上著了燈
 遊船晚上著了燈

從房間可以看煙花

8 則留言:

  1. 你如果全部都是大人應該走去加錢轉食餐...我不知幾想轉但唔招待小朋友>.<
    有得揀,就算未試過,肯定優先揀SET DINNER...

    回覆刪除
  2. 點解會有煙花睇既? 日日都有架~?
    好正呀, 係房就可以欣賞到煙花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洞爺湖花火大會,也是日本國內規模最大的長期花火大會。從4月28日到10月31日,每天晚上都會有450發的煙火飛舞在洞爺湖的上空,其實最正是在頂層浸住溫泉,居高臨下看煙花,不過在房睇到亦好吾錯﹗

      刪除
  3. 呢間D裝修係幾靚~同埋偏向西式~
    如果住溫泉酒店我比較喜歡偏日式~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好喜歡住日式溫泉館,最好吾好咁大間,只有幾拾間房就最好。

      刪除
  4. 第二日睇唔睇到羊蹄山?覺得羊蹄山好靚
    有煙花多個節目

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到無雲的羊蹄山,和富士山差不多形狀呀,我都是第二次來日本睇到煙花﹗

      刪除