2016年11月20日星期日

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 - 淺草仲見世Monchhichi shop Day 4

2015年12月7日晴天
一連到兩個景點拍攝銀杏,時間飛快又到午飯時間,
就就東京大學外的街道尋找食店,這區有好多小店,
不過好多都滿座,因為有好多學生及上班人仕,
終於找到一間食店,價錢實惠又不貴,味道都吾錯,
之後就到我最想去的地方淺草,我並不是去逛街,
是專登去找Monchhichi專門店,終於給我找到心頭好,
買左兩隻芝芝、毛巾、衫仔及餅餅,
帶著滿意的心情離開,
又要趕去東京鐵塔睇日落。



午餐在東京大學左近的食店


淺草街景
淺草街景
                   晴空塔
淺草雷門


Monchhichi專門店有好多芝芝,多數是新款,舊款就無乜





臨近聖誕節,用芝芝作裝飾



淺草共有兩間店有monchhichi,其中一間在仲世見商店街









芝芝又多兩位新朋友

7 則留言:

  1. 我屋企隻懵豬豬二佬就係十幾年前喺淺草仲見世買,不過已經唔記得係咪呢間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數係啦,因為Monchhichi在日本全是有指定商店售賣,不過我想搵些舊款就吾知日本邊到有得買>_<

      刪除
    2. 我度囉 😝 !我啲全部舊版,仲要係喊包黎!

      刪除
  2. 哈哈, 恭喜多咗兩位芝芝成員喎^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 要齊齊出動有點難度,不過兩,三隻就無問題。

      刪除