2016年6月5日星期日

火燒雲的日落 5-6-2016

2016年6月5日陰天
錯失了6月4日驚人的日落,
今日早少少食飯,
之後就散步到鰂魚涌海傍,
日落時真係估吾到有火燒雲,
在西面燒到紅紅橙橙,
又是好有驚喜的日落﹗





16 則留言:

  1. 昨天的日落實在驚艷,可惜錯過了。今天原來都有這樣美的日落嗎?真係估佢唔倒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都估吾到大雨後有咁靚的日落﹗

      刪除
  2. 星期日真係玩死,又大太陽,又有雨,要好有冒險精神先影到你輯相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是剛好食完飯,又無雨就散步到海傍,當時見到此情景我都嚇了一跳,估吾到有火燒雲添﹗

      刪除
  3. 我見唔到驚喜的日落,但見到驚人的黑雲,怱忙的趕返家裏,遲一步都變落湯雞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個到又無咁大雨噃,黑雲有呀,咪去食飯及避雨,食完飯無雨,就散步到海傍,當時見到此情景我都嚇了一跳,估吾到有火燒雲添﹗

      刪除
  4. 日落紅嫣,真喺幾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年是我第一次見到咁靚的日落﹗

      刪除
  5. 6/4晚, 我喺葵涌都見呀, 有人影相呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在沒有克意專登去影日落,等天氣再穏定,我就會專登帶單反及腳架去影日落﹗

      刪除
  6. 今既既日落都好靚丫,見到好大個太陽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日我個到見吾到咸蛋黃呀,只見到好紅的火燒雲﹗

      刪除
  7. 近排發覺日落時間多數天色開始放晴!

    回覆刪除