2015年3月30日星期一

Monchhichi陪我去影相 - 釣魚翁郊遊徑

難得好天氣,又要出外走走,
今次去比較遠的西貢區行山,
是香港三尖其中一尖釣魚翁,
不過我有畏高,
加上釣魚翁上落山都有泥沙碎石及斜,
我選擇在釣魚翁山下橫過,起步在五塊田,
終點在大坳門路,
路線約行三個小時上落不大,藍天白雲清風送爽,
能見度都幾高,
這樣天氣真像秋天非常之舒服﹗
                                          




起步五塊田

                                                       



                                                   _


                                             
                                                    


能見到都幾高











尖尖的山就是釣魚翁


                                                       
                                                                









好多人在大坳門路放模型飛機

22 則留言:

  1. 看山看海是賞心樂事呢。

    呢度我都想去,不過已經入夏了,下個秋天再plan啦。>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 釣魚翁郊遊徑不算難行,夏天都可以行架﹗

      刪除
  2. 我也有畏高, 回想爬上釣魚翁頂的一刻腳陣之餘 , 仍感到興奮 , 風景優美外 , 還可以征服三尖之一 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好叻叻呀,上過釣魚翁山頂﹗

      刪除
    2. 挑戰自己 , 真的又驚又喜 , 我喺Yahoo blog都有出過網誌 !!

      刪除
  3. 係咪要行好多樓梯架? 景觀真係唔錯呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由五塊田起步,上樓梯不是太多,最長的樓梯是下山,這樣行就不用辛苦﹗如果調轉行就先上斜啦_

      刪除
  4. Monchhichi攀山越嶺完之後,個妝依然可以保持咁明艷照人好犀利XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想講~~~~仲係咁靚女~~~

      刪除
    2. 哈哈,使乜講,Monchhichi天生靚女噃﹗

      刪除
  5. 景色好靚呢~天氣好好~人既心情都好d~
    其實我想講矇芝芝既頭飾更靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裏景色好靚架,個日天氣好好,行完都吾覺辛苦,芝芝有好多這種頭飾,因為芝芝著吾到衫,唯有用頭飾幫她扮靚靚,影相醒神啲﹗

      刪除
  6. 我以為妳真係行左釣魚翁咁勁tim:p
    妳個日好好天,影D相好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無上去呀,上到去景色更加靚﹗

      刪除
  7. 天朗氣清,好耐沒去行山.我係甘病,病左成個月都未好.

    回覆刪除
  8. 難得的好天,滿天藍天白雲~風景相當美呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個日真係夏天番左來一樣,點之第二就陰天啦﹗

      刪除