2014年11月19日星期三

新加坡自由行 - 食、食、食


新加坡美食多羅羅,款式多到數吾清,
給我最驚喜是冰凍美祿朱古力,
簡直一試難忘,
其餘辣椒螃蟹、沙嗲等等,
真係想起都想食﹗
冰凍美祿朱古力,好多好多朱古力粉


第一晚就到老巴刹食最名的串燒,個沙嗲醬好好味,好香花生味,串燒檔在露天,坐在街上好有風味,四邊全是現代高樓大廈,更加顯得更加特式                                      

老爸刹大排檔,外貎好有特式,剛好維修完重開

即叫即燒

好多雜誌都有介紹

坐街邊

老爸刹室內裝修,又有好多食店




亞坤出名的奶茶及咖央多士好食,這個咖央球無乜特

咖央多士好食
好味的日式拉麵及超好吃的炸雞翼在VIVO CITY怡豐城

環球影城外FOOD COURT,肉骨茶無乜特別,亞蔘叻沙好辣又酸吾好食,沙煲咸魚雞飯好好吃﹗

植物園內快餐小店,好鬆化的杏仁酥餅

斑蘭蛋糕是新加坡最佳手信,蛋糕鬆軟,我都買了兩個回來作手信


 
位置在T1客運站
T1客運站的叻沙,吾好食

多士都吾好食,和亞坤差好遠


星加坡出名黑椒螃蟹,麥皮蝦、燒雞翼、檸檬庶汁,全部都好吃,在酒店左近的大排檔食,價錢和出名的兩間螃蟹店價錢差約一半,好抵食

不用煩,食物整好,就用顯示器通知


大排檔

辣椒螃蟹、酸酸辣辣,好多汁點曼頭吃


如切食到好滑的海南雞飯,及冰凍美祿朱古力,正

12 則留言:

  1. 嘻嘻 , 咁多美食 , 小心變肥羊 !! (說笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 重有豐富的早餐呀,咁又無乜點肥噃﹗

      刪除
  2. 我都有飲檸檬蔗汁, 正呀! 亞坤多士又薄又脆, 好味!
    辣椒蟹同串燒都好回味!
    在新加坡吃了一碗叻沙, 都麻麻地, 反而"拿督"仲比較好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,你都有食個幾樣,正呀,我無食叻沙,上次在沙巴食過﹗

      刪除
  3. 全部都係食食食 :D
    不過新加坡消費太貴我唔係好捨得食 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 食反而可以接受價錢,最貴是門票,樣樣都去玩,都要洗多幾仟,我都是選幾樣比較值得去的﹗

      刪除
  4. 見到都流晒口水呀! food court又靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個Food court好近我住的酒店,行不用十分鐘就到,戶外晚上有風吹,好正﹗

      刪除
  5. 嘆盡美食~正!
    斑蘭蛋糕味道應該唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾日內真係食了好多美食,斑蘭蛋糕比美心X出的斑蘭,好食好多﹗

      刪除
  6. 新加坡美食,未食過.但我表哥之前系果邊做野,回港時,帶左兩次豬肉干過來...味道真不錯..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,肉干都好出名,我無買到呀﹗

      刪除