2014年4月10日星期四

山頂搏大霧

2014年4月6日陰天
早幾日好多影友在山頂影到一大片雲海非常之震撼,我只有假期才可以出動,又要上山頂搏大霧,重要大風有雨,著了防水鞋及外套都濕了一半,睇怕都吾會再有第二次啦﹗





在山腳都無大風








好有魔界feel

                                                 








大風有雨及霧,真係鬼影都吾多隻,連假日小食店都無開



有誰停下來欣賞如此景色



21 則留言:

  1. 好靚 , 好似入咗仙境 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 山頂公園前段林蔭路,真的像仙境﹗

      刪除
  2. 嘩.......好鬼正
    拍攝人像美絕

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,個日真係有人在山頂公園影人像相架﹗

      刪除
  3. 我上次去大帽山又係咁.自己入咗啲霧裏面.

    回覆刪除
    回覆
    1. 未上山頂霧不是太多,點之上到去,大風又大霧﹗

      刪除
  4. 我個日有行山頂喎!~不果就唔同路線~有時大霧感覺幾好玩架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得山頂公園比盧吉道霧景更加有氣氛﹗

      刪除
  5. Bonnie 你好, 唔知點解我導入舊嘅 文章時,d 相全部變大 晒, 你知唔知可以點縮番細呀,謝謝幫忙

    回覆刪除
    回覆
    1. 小游,我的舊文章相片又無變大呀,曾經有blog講過點樣將相縮番細,我試吓幫你搵吓﹗

      刪除
    2. 小游,搵到啦,不過我覺得有點複雜,希望幫到你﹗
      http://cowcow0108.blogspot.hk/2013/09/yahooblogspot.html

      刪除
  6. 咁大霧以為去咗倫敦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁大霧都上去影相,我真係有點傻呀︿_︿

      刪除
  7. Bonnie,霧中山頂有另一種味道.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見到真的難以相信,原來霧中的山頂公園,充滿寧靜的感覺﹗

      刪除
  8. 崩崩,山頂夜晚+霧景+星鏡 = 一流!

    回覆刪除