2013年12月21日星期六

Monchhichi陪我去影相- 郵輪碼頭

郵輪碼頭是熱拍日落及欣賞維港風景的新地標,難得好天氣又要去逛逛,就帶同Monchhichi陪我去影相,在九龍灣港鐵站乘86號綠色小巴,好快不用十五分鐘就到,碼頭面積非常大,因不是常常有郵輪泊岸,所以暫沒有商店,碼頭就只有一個公園開放,碼頭位置非常之開揚,種植了花草樹木,遊人可以坐下欣賞維港日落及兩岸風光﹗






























31 則留言:

  1. 回覆
    1. 郵輪碼頭是欣賞兩岸風景的好地方﹗

      刪除
  2. 哦......你換畫))))) 換左monchhichi......
    都一樣咁得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,Monchhichi是我的新寵,最近常帶佢出外影相﹗

      刪除
  3. 原來郵輪碼頭睇日落係咁靚~
    琴日我路過郵輪碼頭,見到有郵輪泊碼頭啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間你都去郵輪碼頭睇日落,吾錯,我今日都見到有郵輪泊在碼頭,不過今晚就走左啦﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 是欣賞日落好地方,因距離欄杆有花花草草隔住,不可以企埋去,所以相片會影到欄杆﹗

      刪除
  5. Monchhichi好開心咁喎,又得去街又有得影靚相

    回覆刪除
    回覆
    1. Monchhichi常帶著笑容,是吸引我之處﹗

      刪除
  6. 郵輪碼頭~暘日落唔錯喎!.............影得唔錯!

    回覆刪除
  7. 好靚呀! Merry X'mas and Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來天灰灰,好難有靚日落,有時間你都去睇睇,聖誕快樂﹗

      刪除
  8. 落雪了,好靚呀!
    Monchhichi好可愛,祝妳聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日落下雪好有奇異氣氛,Monchhichi是我新寵,造型可好愛,聖誕快樂﹗

      刪除
  9. BONNIE/聖誕節快樂~假期玩得開心.Merry Christmas !

    回覆刪除
    回覆
    1. Andy,兩天假期去了行山,預祝你一家新年快樂﹗

      刪除
  10. 白色Monchhichi好型仔! 請教下那張落雪點做到架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的相片上載到Picasa相薄,是picasa自動幫我整的,原來是picasa的新功能,暫時我仍未正試點樣整效果﹗

      刪除