2010年8月20日星期五

閘波漁港開漁節慶典(下)

2010年8月1日晴天


一早打開窗望出去,嘩﹗日出呀,需然見吾到個太陽,但週邊天空都出現了橙紅色雲彩,好彩昨晚無拆腳架,即刻放部機上去就影到啦橙紅雲彩反影在水面上好靚今天的重頭戲當然是參觀開漁節慶典,今年是閘波漁港第八屆開漁節,南海海域休漁每年從61日開始,81日結束。開漁節是每年   南中國海的休漁期結束後,都會舉辦的傳統慶典,開漁節的舉辦,使一個個地方民俗活動跳出其本身的狹隘空間,重新煥發了新鮮而持久的活力,也使得沿海漁區的領導和百姓認識到漁文化的獨特魅力,並自發加入到開發弘揚漁文化的行列之中。開漁節也正是通過不斷嫁接、創新活動形式,豐富活動內涵,從而成為真正具有中國特色的大海的慶典和漁民的節日,漁家傳統的祭海祈福及疍家嫁娶兩大民間風俗均會亮相,祭海活動是表達漁民祈禱風調雨順、幸福安康的良好願望,疍家嫁娶這種濃郁的漁家風情令萬眾矚目;接著,還舉行了壯嚴的海上放生儀式;隨後,當地各大漁港吹響出海號角,一時千帆競發,駛向希望的大海,我們團隊先參觀祭海儀式,原來已經有好多其它團隊及市民到來人山人海,好難搵到好位,只好拍拍風景照及熱鬧情況,最攪笑是聽到博XX領隊通知團友集合要走,我哋就同玲姐講不如你都吾好執輸去講吓,即刻玲姐走上去叫咪通知團友,鍵泰旅遊各位團友要幾多點集合,當時我哋即刻笑到不得了,玲姐你係得架在藍天白雲漫步於沙灘拍拍照都幾寫意,好快又要趕回慶典的另一場地避風塘,今次我們先坐小艇穿梭避風塘,拍拍漁民生活照,藍天白雲加各式各樣的漁船,我又影到吾停得,之後想趕上小山睇漁船出海一幕,因時間實在不夠,不如留在房間打開窗舒舒服服再影過吾知點解望住藍天白雲及小船,總是要按下快門,總之今次旅程就影左好多船,主要拍攝開漁節慶典好似雷聲大雨點少,致於多首船一齊揚帆出海場面,又冇想像中的多,總括今次旅程還是開心多一點,因為有咁多位BLOG友出現,實在驚喜,可能在不久的將來我們還會再次遇上









 










 
























                          


                                                                         完


20 則留言:

  1. 果個響船度著住底底既男人好型呀 !!!!
    [版主回覆08/21/2010 09:26:00]哈哈,底底男好型

    回覆刪除

  2.  

    好有渡假 feel
    [版主回覆08/21/2010 14:23:00]上面海灘個張相,其實在傍邊已起緊一間五星級渡假酒店,要吸引更多遊客到來渡假。

    回覆刪除
  3. 全部吹同一方向,又好色彩

    [版主回覆08/21/2010 14:24:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 哈哈哈.........我近距離影到佢嬉水呀,不過唔敢 post出黎 
    [版主回覆08/22/2010 15:02:00]嘻嘻,同你一樣我都有影佢玩水及大頭相,又係吾敢放,咁咪放一張有去過都知是佢的相囉

    回覆刪除
  5. 第19張嗰個背影熟口熟面喎!
    [版主回覆08/22/2010 15:09:00]嘻嘻,有去過都知佢是邊個,當然知是邊個啦

    回覆刪除
  6. 日落聖手係咪第一次影日出哩?
    [版主回覆08/23/2010 09:17:00]緊係吾係啦,出去旅行影日出都好多次,只不過未係香港影過日出,好想好想係香港 影

    回覆刪除

  7. 從高處下望啲漁船好像一木屐,好特別!
    可以喺房間就影到相,好舒服喎!
    [版主回覆08/23/2010 13:35:00]我同你一樣有同感是船仔好似木屐 這個團最值得讚賞是酒店位置,可以舒舒服服咁影啲船仔。

    回覆刪除
  8. 豬後2位兄台:
    隻豬頭我要拿回家煲湯,
    咁豬腳就我要啦, 企左成粒鐘, 用來補下腳.

     
    [版主回覆08/23/2010 13:37:00]豬頭煲湯 咁我都要燒豬腳煲粥 ,又可以下火又可補吓對腳

    回覆刪除
  9. 始終不知那球形建築物係Mug東東?

    [版主回覆08/23/2010 14:04:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 咁sexy,出年可以參加香港先生

    [版主回覆08/23/2010 14:57:00]哈哈,泳褲是港男指定動作

    回覆刪除
  11.  
     
     
         深切哀悼
    -   在菲律賓無辜遇難的香港團友 !!!    
     
                                    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
     
         強烈遣責
    -   冷血槍手屠殺無辜人質 !!!    
     
                                    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
     
         極度失望
    -   菲律賓無能政府及警方, 處理失當 !!!    
    [版主回覆08/24/2010 12:26:00]深切哀悼
    -   在菲律賓無辜遇難的香港團友 !!!    

    回覆刪除
  12. 藍天白雲碧海...美極!

    [版主回覆08/25/2010 00:15:00]當天天氣實在好好,又藍天白雲,在海灘上行行真的好有渡假FEEL

    回覆刪除
  13. Bon Bon, 妳好啊 !
    好多謝妳來訪, 不過成日讓妳白走一趟,沒什麼招呼妳,真係過意不去 !
    banner  張相拍的好靚,好有層次好有深度,真的不懂形容 ,總之係正到冇朋友 啦 !!!!!
    [版主回覆08/25/2010 16:18:00]Anna,你形容我張相 好有層次好有深度,真的不懂形容 ,總之係正 到冇朋友 啦 ,哈哈,我都吾識回答你,總之就多謝你到訪啦

    回覆刪除
  14. 踏浪而行, 感覺好灑脫..............

    [版主回覆08/27/2010 23:39:00](Empty)

    回覆刪除

  15. 燈泡船好特別呀!
    [版主回覆08/27/2010 23:40:00]有咁多燈泡是晚上捕魚開着做照明,我見過晚上着燈,真係好光架。

    回覆刪除
  16. 好耐無來睇, 睇完又令我衝動去親親大自然啦
    [版主回覆08/28/2010 11:33:00]夏天好快又過,秋天又來臨,快點去親親大自然啦

    回覆刪除
  17. Bon Bon
    藍天白雲真係好美
    加上七彩波波的點綴


    [版主回覆08/29/2010 22:08:00]TMY,
    最大收獲是天公造美,藍天白雲真的令人好舒服。
    BON BON

    回覆刪除

  18. 睇見到覺得好relax!
    [版主回覆08/30/2010 13:19:00]因是開漁節沙灘上掛滿旗幟及波波做裝飾,在沙灘傍已起緊一間五星級渡假酒店,好似要將此地方打造另一個海濱渡假勝地。

    回覆刪除

  19. 漁民真係好勤力, 日曬雨淋, 又要早起勞動, 辛苦哂!
    [版主回覆08/30/2010 13:21:00]我都好同意。

    回覆刪除
  20. 第19張嗰個背影 可以賣返個好價喔.
    [版主回覆08/31/2010 19:52:00]如果可以賣返個好價,咁我咪可以有多啲錢 ,因為我跟佢去玩,成日都有影佢相架

    回覆刪除