2022年4月12日星期二

藍花藤及紅花西蕃蓮盛開 16-3-2022

 2022年3月16日晴天

閉關多時實在忍不住要出去影相,

去公園閒日少人相對風險低少少^_<

動植物公園在入門口一處花棚,

有好多串藍花藤盛開,

紫色是我最喜歡的顏色,

又要帶同芝芝打個咭,

另外在香港公園近馬路圍欄,

種植了好多好多紅花西蕃蓮,

花非常之多又密非常之吸引。











吾好偏心每位芝芝都要影單人相
吾好偏心每位芝芝都要影單人相






















好多紅花西蕃蓮花蕾
紅花西蕃蓮













18 則留言:

  1. 都唔驚得咁多,打足針就要正常生活.

    回覆刪除
    回覆
    1. 限敍令已由2人改為4人,好快又放寬到8人,是時候要回復正常生活,但仍然要驚覺病毒跟本未離開過﹗

      刪除
  2. 這兩種花都很有特色,謝謝你的分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,無得出外旅行影相,香港都有好多花花影呀,來緊有好多花影呀﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 我寫錯呀,正確是藍花藤,需然只有一個小小花栅,但花都算多好美﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 我寫錯呀,正確是藍花藤,需然只有一個小小花栅,但花都算多好美﹗

      刪除
  5. 紫藤花有深淺色,看到層次美!
    那些紅花好似聖誕花!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫錯呀,正確是藍花藤,紫色花特別吸引,紅花西蕃蓮和聖誕紅有少少似。

      刪除
  6. ♥•.♫.¸.✫¨´`'*°☆.--•╬•
    (\~~/)♥•.♫.♥•.♫.♥•
    ( ='.'=)祝復活節愉快!
    (")~(")*✫¨´`'*°☆.•╬•♥

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才回覆你,端午節快到啦。

      刪除
  7. 四月又到,紫滕花開了,以前有維園花展,哩兩年疫情下都無咗,希望疫情過後,明年有復辦喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫錯呀,正確是藍花藤,花展這兩年取消了,但香港都有好多花影,來緊我有好多花上載呀,請多多捧場。

      刪除
  8. 呢隻係藍花藤,並非紫藤,兩種花係唔同啊,請上網睇睇紫藤係咩樣貌!🙂

    回覆刪除
  9. 呢排行山都見周圍都開花,難得天氣又唔錯,出去抖抖氣認真唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得出外旅行影相,香港都有好多花花影呀,來緊我有好多花上載呀,請多多捧場。

      刪除