2021年7月27日星期二

Monchhichi陪我去影相 - 盛開的風雨蘭

 2021年7月26日晴天

從未見過咁大遍的風雨蘭,一大片粉紅色花海非常之美,園藝叔叔話今年已經無咁靚啦,始終不是所有花一齊開,有少量花近看已淍謝,但遠觀仍然是吸引的,風雨蘭通常是下雨前必定開得特別靚,風雨蘭只有三,四天的美麗,
過兩日就連續一星期下雨,要觀看睇怕要再等啦﹗拍攝點香港公園。





































26 則留言:

  1. 原來香港公園有咁多風雨蘭,好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是今年才知,花真是好多好多,但花期好短,有朋友早幾日行過都話見吾到,由開花到淍謝只是幾天﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都是今年才知,花真是好多好多,但花期好短,有朋友早幾日行過都話見吾到,由開花到淍謝只是幾天﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 風雨蘭多數都是粉紅色,白色就比較少﹗

      刪除
  4. 哇,好多啊!你去的係時候,上次去都無!

    回覆刪除
    回覆
    1. 文章有寫左是26日呀,我都是今年才知,花真是好多好多,但花期好短,由開花到淍謝只是幾天﹗哎呀﹗我這幾天在閱讀清單內收吾到各位出網誌,完全空白話訂閱無人有出新網誌,我要每位入去睇呀>_<

      刪除
  5. 呢種小花好像童話書中的花,綠地紅花一大片相當吸引!!!!
    今年有些種在馬路旁的花開得都很茂盛~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有好多不知明的小花種在路邊,只要是一大片都好吸引﹗

      刪除
  6. 以前我屋企樓下都好多架, 圍住成個屋苑架~
    每次差不多打風就會開滿, 好靚架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多地方都有種植風雨蘭,只要在合適的時間才見到﹗

      刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一大片的風雨蘭令人驚豔,太嬌俏了!

      刪除
    2. 一大片的花好吸引﹗

      刪除
  8. 羊羊晚上好,如果找不到我,可上這個網址https://cherryscamera.blogspot.com/

    回覆刪除
  9. 這麼大片風雨蘭的確少見,好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港公園暫時是我見過最多最大片的風雨蘭

      刪除
  10. 嘩, 好大片風雨蘭, 好靚呀!
    我又要等下年先去影, 現在可能謝左了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾日去過謝左啦,只有少量花﹗

      刪除
  11. 謝謝分享!又多又靚的風雨蘭。

    回覆刪除
  12. 好靚呀!!
    好似去左日本睇花咁~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似去左日本睇花咁,真係好掛住日本呀>_<

      刪除
  13. 小chi 既頸巾好似帶咗隻蝴蝶好靚

    回覆刪除