2020年8月19日星期三

我的新玩具氣炸煱

 用了很久的光波爐終於都壞了,

是時候要添置一台工具整嘢食,

氣炸鍋已經紅極一時,就添置一台吧,

用了個多星期,發現火力十分猛,

改為用比較低溫氣炸食物,

到最後才用高溫氣炸3,4分鐘,

出來效果都好香脆。

氣炸餃子及芝士千層酥,酥皮好脆好好食

蒜蓉多士,LC碟是氣炸煱的贈品
氣炸三文魚好香脆又多汁

好多贈品送

14 則留言:

  1. 唔駛用油建康啲,不過食得多都熱氣 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了氣炸食物外,還可以當多士爐用,又可焗蛋糕,對我來講可省回幾件家電位置呀﹗

      刪除
  2. 氣炸煱真係好好用。
    三文魚炸得好靚😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛用還未掌握要時間,要多試,三文魚加了蜜糖,差點濃了呀﹗

      刪除
  3. 我最近都睇中咗氣炸煱,但廚房唔夠地方,要等部焗爐退休先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗我都是壞了光波爐才有位放氣炸煱^_^

      刪除
  4. 呢部煮食工具近排真係人氣產品,好多人都話買,幾方便,而且感覺唔駛用太多油就有熱炸效果!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 需然用少油,但有另一問題是油煙,一定要放廚房重要開抽煙機呀﹗

      刪除
  5. 我也想買只來玩下, 但又怕三分鐘熱度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又吾會三分鐘熱度,因為我會用來番熱麵包及多士,一星期起碼用三次﹗

      刪除
  6. 我最近都買了氣炸鍋,真係幾好用﹗

    回覆刪除
  7. 我唔敢買氣炸XXXD我怕我番唔到轉頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果吾係成日整嘢食,我就建議吾好買﹗

      刪除