2020年8月10日星期一

電飯煲蛋糕

 電飯煲蛋糕吾難整,

材料好簡單,雞蛋、低筋麵粉、糖、菜油,

不過我無磅,份量全靠估,蛋糕實左啲,

味道少甜是可以的。





10 則留言:

  1. 電飯煲原來整到好多嘢,我老婆用來整成隻雞 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 在無焗爐下又可以整蛋糕,電飯煲真是好幫手﹗

      刪除
  2. 我間中有整蛋糕,用焗爐的,真的不曉得電飯煲都可以整到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是沒有焗爐,近來才知電飯煲可以整蛋糕,實在是一大幫手,不過出來和焗爐是不同的﹗

      刪除
    2. 和焗爐的不同沒有問題,每種食物有不同質感才可享受不同口味。從照片看來,你的蛋糕密度大了一些,會較為有"趙頭",我估是多了點麵粉吧!如果想鬆軟一些,可減少一些麵粉或部份麵粉換上粟粉。

      刪除
    3. 哈哈﹗我買左個食物磅,以後整蛋糕材料吾使靠估啦^_<

      刪除
  3. 我都想整,不過無打蛋機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾使打蛋機用手打都得架﹗不過要多點時間,上淘寶買啦,又正又靚﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 是呀﹗重有好多電飯煲菜式可以整﹗

      刪除