2019年11月21日星期四

閒遊龍脊郊遊徑

2019年11月17日晴天
每星期都有群眾活動,出行已是難題,港島區有好幾個行山熱門郊遊徑,有些郊遊徑我不用坐車就到,就算回程都有交通工具回家,龍脊郊遊徑風景優美,路程只需三個小時左右,路徑不難行,這天有好多好多人到此行山,放下手機不山網,享受寧靜及欣賞美美的風景,每個星期都去郊遊吸收正能量,為自己負面情緒打打氣。


石澳全景



 遠望柏架山


 遠望大浪灣沙灘





 模型拍攝
 模型拍攝


 山竹吹倒了藍橋








11 則留言:

  1. 羊羊做得很好,多到郊外行山,吸收正能量,頭腦也清醒些。
    我也很喜歡行龍脊,以前經常去,社會不安令我無法走遠一點,我現居大嶼山,就只好個個星期都行大嶼山了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大嶼山好多山行呀^_^這幾個月行多左山,身體亦比以前好,我們不要被負面情緒影響,大家努力﹗

      刪除
  2. 我美國既朋友下月初來港, plan 咗帶佢去龍脊, 朋友仲特登買行山鞋. 上星期見咁亂, 叫佢考慮唔好來, 希望順利去到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真石澳、赤柱、大浪灣是偏離市區,我覺得比安全,我去過好多個星期都沒有問題,不過行龍脊最好是好天氣去行,如天陰陰潮濕就要要去,路滑呀﹗

      刪除
    2. 有朋友打風前好熱去, 有試過難行時去, 至此有些朋友對行山怕怕了 ^^

      刪除
  3. 依家變咗住邊度就只可以去附近,龍脊靚呀,睇怕有排都唔敢去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 留在住處左近比較安全是白天,早個多星期,連續幾天晚上,我家住的小社區有堵路掘磚私了呀叔燒垃圾桶放火等等,重有催淚彈,所以晚上就早回家最安全。

      刪除
  4. 上次上龍脊剛好有人玩滑翔傘 http://huinerissa.blogspot.com/2014/11/yama-dog.html, 之後再想上去影滑翔傘都因為太多人行冇再去囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在個個星期去行山都有好多人,可能遠離市區比較安全。

      刪除